10 odličnih nasvetov, kako izboljšati počutje na delovnem mestu

15. 8. 2016
Deli
10 odličnih nasvetov, kako izboljšati počutje na delovnem mestu (foto: Profimedia)
Profimedia

Če večino dneva presedite pred računalnikom, potem vam bodo, verjemite, naslednji nasveti prišli zelo prav. Z upoštevanjem vsaj enega na dan pa boste naredili ogromno spremembo.

1. Pravilo 20-20-20: Vsakih 20 minut pogled za 20 sekund usmerite v nekaj, kar je oddaljeno približno 20 korakov. Odlična je tudi naslednja vaja za sproščanje oči.

2. Čas kosila izkoristite še za kratek, hiter in poživljajoč sprehod.

3. Ko postane napeto, uporabite naslednjo tehniko: vdih – 3 sekunde, izdih – 6 sekund. Ponavljajte, dokler se ne umirite.

4. Če je pred vami projekt, ki zna biti precejšen zalogaj, zadevo predebatirajte z mentorjem ali sodelavcem. To se pogosto izkaže za pozitivno, saj mimogrede najdete novo rešitev ali idejo. Poskusite še: Praktična vaja za več pozornosti.

5. Danes med vsakim telefonskim pogovorom stojte ali hodite.

6. Pijte več vode. Stekleničko imejte vedno pri roki.

7. Vsako uro naredite nekaj razteznih vaj, ki bodo vključile vrat, ramena, prsi, zadnje stegenske mišice in fleksorje kolkov. Tri odlične vaje si poglejte TUKAJ.

8. Zapišite si najljubšo inspirativno misel in jo izobesite na vidno mesto. Če ste radi kreativni, se poigrajte z barvam in oblikami ter misel uokvirite.

9. Nasmehnite se neznancu na hodniku. Večina se jih nasmehne nazaj. Ali pa so popolnoma osupli. Kakorkoli, to bo obema dvignilo energijo. Ali pa sodelavca presenetite z majhni darilom hvaležnosti.

10. Delovni dan zaključite z gledanjem oz. poslušanjem zabavnih videov, zavrtite si najljubšo pesem, zaradi katere bi najraje kar zaplesali po pisarni ... Skratka, pustite 'prtljago' v pisarni in pojdite domov sproščeni.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"