Do ravnega trebuha v 8 minutah

Poletje je sicer že tu, a to ni razlog, da bi vrgli puško v koruzo. Zato smo pripravili 3 posebne treninge, ki bodo za nekatere pravi izziv.

Trenirate lahko vedno in povsod, če vam le zdravje dopušča - doma, v fitnes centru, na dvorišču, na igrišču, na plaži... Potrebujete pa le 8 minut, da bo vaše telo začelo 'kuriti' te nadležne maščobne blazinice.

Na dvorišču ali doma

Krožni trening z lastno telesno težo

4 vaje, 1 intenziven krožni trening. Kako poteka? 30 sekundno pavzo naredite šele potem, ko naredite vse 4 vaje.

  • Poskoki v stojo razkoračno oz. raznožno-sonožni poskoki. Hkrati odročite tudi roki. Vajo izvajajte 60 sekund.
  • 'Spidermanova' hoja: Ste v položaju za sklece. Ko se spuščate v spodnji položaj, potisnite desno nogo naprej, tako da se s kolenom dotaknete desnega lakta. Ko se dvigate, nogo vzravnajte v začetni položaj. Nato enako naredite še z levo nogo. Vajo delate, dokler zmorete.

Spidermanova hoja

  • Izpadni korak: Stojte vzravnano in dlani položite za tilnik. Nato z desno nogo stopite naprej v izpadni korak. Sprednje koleno mora biti pod kotom 90 stopinj. Za trenutek zadržite in se nato eksplozivno dvignite. Naredite 15 ponovitev z vsako nogo.
  • Vojaški poskoki: Postavite stopala v širino ramen in globoko počepnite, tako da se s prsmi dotaknete kolen. Nato roke postavite na podlago pred seboj in se z nogami odrinite ter skočite nazaj, tako da pridete v položaj za sklece. Stopala spet potegnite naprej, tako, da se koleni zopet dotikata prsi. Iz tega položaja se nato eksplozivno odrinite visoko navzgor. Vajo izvajajte povezano, med posameznimi položaji ni postanka ali počitka. Naredite 8 ponovitev.

Ko naredite vse vaje, počivajte 30 sekund in nadaljujte z naslednjo serijo. Skupaj naredite 5 serij.

Na košarkaškem igrišču

Intervalni trening oz. vadba s hitrim menjavanjem smeri. Odlična je za kurjenje maščobe, hkrati pa se bo izboljšala tudi vaša vzdržljivost.

Pričnite na črti pod košem in z vso hitrostjo stecite na drugo stran, za črto pod nasprotnim košem. Obrnite se in tecite nazaj. Skupaj naredite 10 sprintov preko celega igrišča.

Vajo pa poskušajte izvesti v 60 do 70 sekundah. Naredite 4 serije.

Če se vam zdi prelahko, jih naredite 5.

Na plaži

Vadba, ki vas bo prisilila, da boste dali vse od sebe, če boste hoteli teči.

Kako jo izvajate? Na pesku si označite 4 točke v obliki kvadrata, med njimi naj bo razdalja približno 10 metrov.

Nato pa:

  • Eksplozivno se odrinite in z vso hitrostjo tecite od točke 1 do točke 2.
  • Takoj se obrnite in z vso hitrostjo tecite diagonalno od točke 2 do točke 4.
  • Nato tecite od točke 4 do točke 3.
  • In zopet diagonalno, od točke 3 do točke 1.

Sprint na plaži

 

To je ena ponovitev, 4 sprinti. Skupaj naredite 5 serij, med vsako pa počivajte 2 do 3 minute.

Še večji izziv bo, če začnete teči iz sedečega ali ležečega položaja.

Vir: Men's Health

 

Sorodni članki

Trening za vzdržljivost in izgubo maščobe

Predstavljamo tri načine vadbe, ki jih lahko izvajate kjerkoli, z njimi izboljšate vzdržljivost in 'pokurite' odvečne kalorije.

Vojaški poskoki - trening za celotno telo

Vojaški poskoki, gušterjevi letovi ali burpee-ji... kakor želite. Odlična vaja, s katero boste trenirali celotno telo in tako aktivirali vse večje mišične skupine.

6 odličnih treningov za moč in izklesano telo

Odlični treningi za večjo moč, za boljšo vzdržljivost in za vitko izklesano telo.

Izbor uredništva

Trening z neskončno kombinacijo vaj

Za današnji trening smo jih izbrali pet. Da boste močni, hitri, gibljvi in vzdržljivi.

Več...

Preverite, koliko so stara vaša ušesa

Od vseh čutil je uho najbolj obremenjeno. Slušni organ uporabljamo nenehno, njegovo delovanje pa se nam zdi povsem samoumevno...

Več...

Video: Vaje z valjčkom za odpravljanje celulita

Celulit ... tema, ki ji v tem letnem času zagotovo namenjamo veliko pozornosti in okoli katere še vedno kroži veliko zmotnih prepričanj.

Več...


Najbolj brane vsebine

Recepti: Iz pire se da narediti nešteto stvari

Pirina kava, pirine kroglice, pira z oljkami ... Ja, iz pire se da narediti nešteto stvari, od juh do sladic in solat.
Več...

7 skrivnosti vitkih ljudi

Ali ne bi bilo naravnost odlično, če bi poznali skrivnosti naravno vitkih ljudi in se na hitro znebili kilograma ali dveh?
Več...

So nadomestki obroka res to, kar trdijo, da so?

Dopolnila beljakovin v prahu niso noben bavbav, pravzaprav so lahko zelo priročen in v primeru sirotke nadvse zdrav primer hrane.
Več...

Tradicionalne zdravilne rastline

Od glavobola do kurjih očes – proti skoraj vsem težavam raste zel. Večino zdravilnih rastlin je prav zdaj mogoče vzgajati na vrtu. Potem morate le še vedeti, kakšen način priprave je pravi.
Več...

Pridružite se brezplačnim uram shaping pilatesa

V petek, 9. maja 2014, bodo v Tanergiji pripravili 3 brezplačne ure vadbe, kjer boste lahko preizkusili unikatni Tanergija shaping pilates program.
Več...


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri