Ste vedeli, da lahko jedro okrepite brez enega samega giba? Medtem, ko se z večino mišic premikate, se namreč mišice jedra premikanju upirajo - ko na primer med obračanjem trupa varujejo hrbtenico. Zato ne bodite presenečeni nad težavnostjo nekaterih statičnih vaj, ki jih opisujemo.

Krožni trening obsega:
  • 12 ponovitev diagonalnega dviga rok,
  • 12 ponovitev zadnjičnega mostu s korakom,
  • 12 ponovitev potega nog na žogi,
  • od 6 do 10 ponovitev sekanja kleče,
  • od 15 do 45 sekund stranskega mostu ter
  • od 6 do 12 ponovitev enonožnega spuščanja.

Počivajte 60 sekund in vse skupaj ponovite. To izvajajte 2 do 3-krat na teden po opravljenem rednem treningu.

1. Stranski most

Lezite na stran, dvignite trup in se uprite na podlaket. Močno napnite trebušne in zadnjične mišice, da bo telo v ravni liniji. V položaju ostanite od 15 do 45 sekund, nato isto ponovite še na drugi strani.

Vaja - stranski most

2. Diagonalni dvig rok

Postavite se v položaj za sklece. Obe nogi sta v širini ramen, z rokama se spustite na podlakti. Komolca sta točno pod rameni, pokrčena za 90 stopinj.

Zravnajte telo ter dvignite desno roko naprej in v desno (kazalec na uri, ki kaže 2). Ostanite v tem položaju dve sekundi, nakar se vrnite v začetni položaj in ponovite z drugo roko (kazalec kaže na 10). To je bila ena ponovitev.

Vaja - diagonalni dvig rok

3. Enonožno spuščanje

Lezite na hrbet in dvignite obe nogi v zrak. Najprej spuščajte levo nogo - pri tem morata biti obe nogi ves čas iztegnjeni - in jo zaustavite od 5 do 10 centimetrov nad tlemi.

Nato jo dvignite nazaj gor in ponovite še z drugo nogo. To je bila ena ponovitev. Med spuščanjem si predstavljajte, da morate potisniti peto stran od sebe.

Vaja - enonožno spuščanje

4. Poteg nog na žogi

Postavite se v položaj za sklece, goleni položite na žogo, roki pa sta narazen, in sicer malo širše od širine ramen. Napnite trebuh in potegnite kolena proti prsnemu košu, dokler niso nožni prsti na vrhu žoge. Počasi iztegnite nogi, tako se žoga zakotali v začetni položaj. Med vlečenjem kolen najprej dvignite kolke, da se bosta goleni dvignili z žoge.

Vaja - poteg nog na žogi

5. Sekanje kleče

Na visoki škripec namestite nastavek z vrvjo in ga primite z obema rokama. Na desno koleno pokleknite, levega pa obrnite proti škripcu - to je začetni položaj. Zavrtite telo stran od naprave, ko boste povlekli vrv proti prsnemu košu, nazaj in stran od sebe. V obratnem vrstnem redu se vrnite v začetni položaj.

Vaja - sekanje kleče

6. Zadnjični most s korakom

Lezite na hrbet, pokrčite obe nogi ter se uprite ob pete in roke. Pete potisnite navzdol, stisnite zadnjične mišice in dvignite telo v položaj, ki bo raven od kolen do ramen. Nato potegnite desno koleno do prsi. Spustite nogo nazaj in ponovite še z drugo nogo. To je ena ponovitev.

Vaja - zadnjični most s korakom

Vir: Men's Health

Sorodni članki

Pet minut za šesterčke

Če vaš trening vključuje zgolj trebušnjake, potem so vaše trebušne mišice zelo prikrajšane. Zakaj?

Zgradite si osmerčke

Da bi se vaši osmerčki kar najhitreje izoblikovali, jejte pravilno, vadite aerobno in uporabite naš program za osmerčke, ki smo ga povzeli iz knjige “The Abs Diet”, ki jo...

5 odličnih vaj za čvrsto zadnjico in noge

Poskusite 5 odličnih vaj. Če jih boste izvajali pravilno, boste z njihovo pomočjo in v kombinaciji z aerobnim treningom hitro opazili rezultate.

Izbor uredništva

Kam po osvežitev v bližini domačega kraja?

Tudi vi v vročih dneh iščete kotičke za ohladitev kar v naravi, v senci dreves ob jezerih in rekah?

Več...

Video: 4 odlične vaje za razbremenitev hrbtenice

Športni in osebni trener Jan Veleušič nam je razložil, kateri so najpogostejši razlogi za bolečine v hrbtenici in prikazal...

Več...

Kako dihati med tekom

Že obvladovanje prave drže, tempa in načrta je lahko izziv, a delo tekača se tu še ne konča.

Več...


Najbolj brane vsebine

Ali alkohol vpliva na izgubo maščobe

Se zaradi alkohola preobrazba popolnoma ustavi, se pretvori v odvečno maščobo, dobimo zaradi njega pivski trebuh, ali preobrazbo celo pospeši? Teorij je sicer več, resnica pa ena sama.
Več...

4 seks položaji, ki jih moški v bistvu sovražijo

Bi si mislili, da je za moške vsak seks dober seks? Ne drži popolnoma - so tudi položaji, ki jih lahko mirno zbrišejo iz vseh seks priročnikov, saj moškim predstavljajo več muk, kot pa zabave.
Več...

Kaj lahko naredite, če nekdo nespametno parkira avtomobil na kolesarski stezi

Kolesarsko subkulturo (in miselnost) lahko pravilno razumete šele, ko tudi sami sedete na kolo in se podate v divji in nevarni svet. K sreči je na strani kolesarjev tudi tale superheroj.
Več...

Video: 4 odlične vaje za razbremenitev hrbtenice

Športni in osebni trener Jan Veleušič nam je razložil, kateri so najpogostejši razlogi za bolečine v hrbtenici in prikazal vaje, ki hrbtenico razbremenijo.
Več...

Foto: To lahko ustvari narava

Otok Goqui, eden izmed 394 otokov na ustju reke Jangce, je bil nekoč znan po svoji cvetoči ribiški industriji. A je gospodarski razvoj pred nekaj desetletji pripeljal do množičnih selitev na celino. Danes so številne vasi popolnoma opuščene.
Več...


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri