Za čim boljši videz zadnjice vas bomo spomnili na nekaj osnovnih in preprostih vaj, ki jih lahko opravite kar doma. Seveda ne pozabite na preostale dele telesa (tudi na ogrevanje), saj je pomembna sorazmerna treniranost mišic, ne zgolj oblikovanje zadnjice.

Še posebej pomembna je pravilna telesna drža, kar dosežete z rednimi vajami za hrbtenico, ki predstavlja oporo vsem vašim oblinam.

Vaje za zadnjico

Počepi

Odlični so za utrjevanje spodnjega dela telesa. Pri počepu vdihnite, ko se dvigate, izdihnite. Bodite pozorni, da bo hrbtenica ravna, pogled pa mora biti ves čas usmerjena naravnost.

Naredite tri serije po 10 do 15 počepov. Ko boste že močnejši, delajte počepe z nogami bolj narazen in z nižjim počepom, v rokah imate lahko tudi uteži.

Stopnice

Vajo začnite tako, da z desno nogo stopite na stopnico, se nanjo oprete in koleno druge noge dvignite do višine pasu, zadržite sekundo ali dve in se vrnite v začetni položaj.

Z vsako nogo vajo ponovite od 10- do 15-krat. Lahko tudi več serij in če želite, lahko tudi z utežmi.

Zamah z nogo nazaj

Na mehki podlagi pojdite na kolena v 'pasji' položaj. Vajo začnite z dvigovanjem najprej ene noge (10 do 15 ponovitev) in ponovite še z drugo nogo.

Pri dvigovanju noge pazite, da z njo ne brcate, ampak jo le spuščate za nekaj centimetrov nižje in potem ponovno dvignete do najvišjega položaja. Mišice zadnjice držite napete.

Dvig bokov

Lezite na hrbet, roke naj bodo ob telesu, noge pokrčene v rahlem razkoraku, stopala ravno na tleh. Oprite se na roke ter zadnjo plat vzdignite čim višje ter zadržite kakšno sekundo. Ponovite 10-krat.

Izpadni korak

Začnite s klasičnim – stojte na mestu, nogo pokrčite in naredite korak naprej in se s telesom spustite navzdol. Pazite, da vam koleno ne gre prek stopala. Zadržite kakšno sekundo ter se odrinite nazaj v osnovni položaj.

Dvigovanje nog

Z vajo boste okrepili zadnjico in stegna. Lezite na bok in vzdigujte stegnjeno nogo počasi in nesunkovito. V najvišji točki zadržite. Obrnite se in ponovite še 10-krat z drugo nogo.

Uporabni nasveti, kako vaditi 'mimogrede': namesto dvigala uporabljajte stopnice. Pojdite peš v službo, saj je hoja dobra rekreacija, ki dela uslugo vašim nogam in prekrvavitvi, pa tudi okolju. Če pa se poleg tega še vzpenjate po neravnem terenu, boste poskrbeli tudi za svojo zadnjo plat.

Stiskajte mišice: ko se spomnite, nekajkrat napnite mišice zadnjice. To je odlična vaja za mišično tkivo.

Sorodni članki

Vaja 6

Vaje proti maščobnim blazinicam

Ne potrebujete več kot 10 do 15 minut. Z našimi šestimi vajami okrepite mišice.

5 odličnih vaj za čvrsto zadnjico in noge

Poskusite 5 odličnih vaj. Če jih boste izvajali pravilno, boste z njihovo pomočjo in v kombinaciji z aerobnim treningom hitro opazili rezultate.

15 minut na dan za lepe roke, prsi in hrbet

Redna vadba zagotavlja odlične rezultate!

Izbor uredništva

Vzorec v partnerskem odnosu, ki se ga morate znebiti

Ker takšen vzorec seveda ne prinaša ničesar dobrega in zdravega v odnos.

Več...

Kaj se zgodi z vašim telesom, ko prenehate z vadbo?

Kaj se zgodi z vašim telesom, ko prenehate z vadbo in kaj narediti, da bomo spet na konju – v petih pogostih situacijah.

Več...

Kako odvečni kilogrami škodijo dojenčku?

Zakaj je pomembno, da nosečnice pazijo na to, da jedo zdravo, da se gibajo in skrbijo za zdravo telesno težo? Tu je...

Več...

Najbolj brane vsebine

Pri kateri starosti se je najbolje poročiti?

Najnovejša študija ameriškega sociologa je razkrila, pri katerih letih se poročijo pari, katerih zakon zdrži najdlje. 
Več...

Nad temi besedami Tine Maze se boste še kako zamislili

Tina Maze je v svojem zadnjem blogu izpostavila izjemno zanimiv vidik, ki se tiče vseh nas, ne le vrhunskih smučarjev.
Več...

VIDEO: 1 vaja, 28 dni, novo telo!

Sprejmite izziv in z eno samo vajo v 28-ih dneh preoblikujte svoje telo.
Več...

Oče je objavil fotografijo svoje hčerkice - pediater je prepoznal nevarnost

Oče je na spletu objavil ljubko fotografijo svoje hčerke po prvem kopanju. Eden izmed komentatorjev, po poklicu pediater, je prepoznal nevarno obolenje, katerega simptome je pomembno pravočasno prepoznati. 
Več...

Ali vaš dom redi? Spremenite teh nekaj malenkosti!

Sladkarije, premalo gibanja, hitra prehrana: klasični dejavniki pridobivanja telesne teže. Toda na našo težo in naše zdravje vpliva tudi to, kako živimo. Če boste spremenili teh nekaj malenkosti, boste začutili kar nekaj izboljšanja.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri