Se v vaši glavi pogosto oglasi misel: To se je pa že prevečkrat zgodilo? Si želite s partnerico popestriti vajino spolno življenje, a ne veste, kje pravzaprav začeti? Vklopite malce domišljije in razbijte rutino.

Raziščite njeno telo

Posebno pozornost posvetite stegnom in trebuščku pod popkom. Predstavljajte si, da obstaja pregrada, ki vam preprečuje naskok naravnost na vagino, in se med ljubimkanjem, grizljanjem, sesljanjem in nežnim negovanjem ustavite vsaj pet centimetrov pred začasno prepovedanim območjem. Popolnoma jo boste obnoreli, obenem pa ji pokazali, da vam seks pomeni raziskovanje, in ne končni cilj.

Podoživite seksi trenutke iz preteklosti

Odpeljite jo v garažo in jo naslonite na... ali pa splezajta na zadnje sedeže avtomobila in se kljunčkajta kot na prvih zmenkih. Testosteron bo brizgal naokoli in brizgalo bo še marsikaj drugega, ko bo na dan privrela vsa vroča energije iz mladostniških dni. Hitro in učinkovito.

Predvidljiva predigra?

Raje se potrudita se skupaj. Raven njenega dopamina se bo dvignila, skupaj z njo pa tudi raven njenega pričakovanja. Strahov ne bo več. Začela bo dojemati, da gre pri seksu za vaju, in ne za neke čudne potrebe, ki jih je treba zadovoljiti. In bonus: po seksu bo v vašem znoju veliko androstadienona, izvlečka testosterona, ki povečuje njeno vzburjenost, kadar ga zavoha.

Preberite ji kaj

Imata navado obsedeti pred tv-jem, nato pa skočiti med rjuhe? Raje ji kaj preberite. Ni nujno, da so čtivo pogrošni romani. Ta intimna aktivnost bo okrepila njeno zaznavanje vašega glasu. Če je ta globok, še toliko bolje. Nizek glas je pokazatelj visoke ravni testosterona, zato jo bo še kako privlačil. Zabrundajte ji torej, preden začete z rokami rogoviliti med njenimi nogami.

Zvežite ji roke in...

naj kar sama ugotovi, kako vam bo slekla majico in odpela hlače. Gre za izziv, hkrati pa se lahko skupaj nasmejita njeni domiselnosti. Vsaka igra bo razbila vaše predvidljive poteze med pripravami na predigro in seks. S tem lahko tudi podaljšate samo predigro - do zdaj bi pa že morali vedeti, da ženske ljubijo, če je ta dooooooolga.

 

Sorodni članki

Kako v njej prebuditi pohoto?

Veliko žensk ima težave z uživanjem v seksu. Mladi zdravnici sta odkrili nekaj razveseljivega.

32 poživitev zaspanega seksa

Predlagamo vam 32 vaj, ki naj bodo le kot ogrevanje. Pripravljeni? Gremo!

5 spolnih doživetij, ki si jih morate privoščiti

Včasih je dobro, če posteljno akrobacijo popestrite z novostmi in jo popeljete v nove višave. Ne ustavite se, dokler ne preizkusite vseh. Postanite spet divji v postelji.

Izbor uredništva

Kako vaše misli vplivajo na učinkovitost vašega teka

Študija se morda zdi preprosta in malce smešna, a ima pomembno sporočilo.

Več...

Strategija tekmovalnega tempa teka

Prišel je čas, da ustvarite strategijo, kako hitro boste tekli, kdaj boste pili, kdaj boste pospešili in kdaj bi bilo...

Več...

Video: Vadba pred in po operaciji dojk

Ne glede na to, o kakšnem raku govorimo, je v preventivi in borbi z njim fizična aktivnost zelo pomembna, zato je ne...

Več...


Najbolj brane vsebine

Rebeka Potočnik: "Pri 31 letih se mi je svet obrnil na glavo"

Rebeka Potočnik ni samo pozitivna in zanimiva, predvsem se rada pohvali s tem, da je zmagovalka v bitki z rakom, za kar se pri združenju Europa Donna borijo številne ženske, ki širšo javnost o tej tematiki ozaveščajo že ves oktober.
Več...

Ali s tekom lahko shujšam?

Tek za hujšanje ljudje večinoma dojemamo narobe. To je seveda logično, če upoštevamo, da ljudje, ki začnejo tekati, najprej shujšajo.
Več...

4 navade, ki vam bomo pomagale 'kuriti' maščobe okoli trebuha

Preprosti koraki so tisti, ki poskrbijo za super rezultate, zato smo za vas pripravili 4 preverjene navade, ki jih boste lahko začeli prakticirati že danes in bodo poskrbele za raven in čvrst trebuh.
Več...

10 stvari, ki jih ne smete početi, če ste se zredili

Pridobili ste nekaj kilogramov. Se zgodi. A tokrat ne bomo o tem, kaj storiti, da bi se odvečne teže čim prej znebili. Najprej si bomo pogledali, česa v takšnem primeru ne smete početi.
Več...

Posledice pomanjkanja omega-3 maščobnih kislin so lahko resne

Pomanjkanje omega-3 maščobnih kislin je dandanes zelo pogosta težava vseh ljudi, ne le presnojedcev. Gre za posledico sodobnih sprememb prehranjevalnih navad in pomanjkanja znanja o učinkih esencialnih maščobnih kislin na zdravje.
Več...


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri