Športi Promocijsko sporočilo

Coca-Cola s podpisom sponzorske pogodbe z OKS-ZŠZ podpira olimpijsko gibanje v Sloveniji do leta 2020

24. 4. 2017
Deli
Coca-Cola s podpisom sponzorske pogodbe z OKS-ZŠZ podpira olimpijsko gibanje v Sloveniji do leta 2020 (foto: Promo)
Promo

Coca-Cola v Sloveniji je z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ)danes podpisala štiriletno pogodbo o sodelovanju.

S sklenitvijo sodelovanja se je Coca-Cola tudi v Sloveniji, tako kot na globalni ravni, zavezala, da bo podpirala olimpijsko gibanje in olimpijske sanje slovenskih športnikov do leta 2020.

Olimpijsko gibanje stremi h graditvi mirnega in boljšega sveta skozi vzgojo mladine s pomočjo športa, ki temelji na vrednotah olimpizma. Coca-Cola podpira olimpijsko gibanje in širi olimpizem med milijoni potrošnikov po vsem svetu že skoraj 90 let. Družba The Coca-Cola Company namreč na globalni ravni podpira olimpijske igre neprekinjeno od leta 1928 in tako ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem in podporo Mednarodnega olimpijskega komiteja na svetu. Je tudi ponosni partner štafete olimpijske bakle že od leta 1992.

»Odločitev, da podpremo olimpijske sanje tudi v Sloveniji, je torej logičen naslednji korak,« izpostavlja Luca Santandrea, direktor franšize za Hrvaško, Slovenijo in Bosno v Coca-Coli Adria, in dodaja: »Poleg tega je bil pomemben motiv za podpis sponzorske pogodbe z OKS-SZS tudi zaveza Coca-Cole, da spodbuja dobrobit skupnosti in da prispeva k vzgajanju močnejših prihodnjih generacij.«

»Podpis sponzorske pogodbe s Coca-Colo, ki je globalni sponzor Mednarodnega olimpijskega komiteja, pomeni za krovno športno organizacijo v Sloveniji čast in obvezo. Pomeni priznanje za naše dosedanje kakovostno delo na področju športa v najširšem pomenu besede in veliko zavezo, da pri tem vztrajamo tudi v prihodnje. Še posebej nas veseli, da Coca-Cola pri sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez še posebno pozornost namenja rekreativnemu športnemu udejstvovanju in aktivnemu življenjskemu slogu vseh ljudi«, je poudaril predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije-Združenja športnih zvez Bogdan Gabrovec.

Luca Santandrea, direktor franšize za Hrvaško, Slovenijo in Bosno v Coca-Coli Adria, in predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije-Združenja športnih zvez Bogdan Gabrovec podpisala štiriletno pogodbo o sodelovanju.

Hokejska legenda Tomaž Razingar izpostavila pomen podpore

Podpis pogodbe je potekal v sklopu dogodka, na katerem se je nacionalna olimpijska organizacija srečalas hokejisti – kandidati za zimske olimpijske igre Pjongčang 2018. O občutkih, ki spremljajo kandidate in nato olimpijce, je spregovoril Tomaž Razingar, hokejska reprezentančna legenda, ki mu je pripadla čast zastavonoše, ko je kot kapetan olimpijske hokejske reprezentance sodeloval pri prvem nastopu Slovenije na hokejskem turnirju Zimskih olimpijskih iger 2014 v Sočiju.

O tistem času je povedal: »Najbolj so mi ostale v spominu četrtfinale in seveda osvojitev sedmega mesta. Mala Slovenija si takrat ni predstavljala, da lahko posežemo tako visoko. Kljubovali smo vsem športnim zakonom. Med igralci je vladalo veselje in hkrati velika tekmovalna želja, da se dokažemo. Že res, da prihajamo iz majhne države, ampak mi znamo, smo si mislili. Komaj smo čakali, da se igre začnejo, saj smo v sebi čutili, da smo dobri. Takrat je bila Slovenija povezana in združena. Bilo je hudo!«

Coca-Cola v predolimpijskem letu začenja pobudo #Vednopodpiraj

Olimpijske zgodbe slovenskih športnikov navdihujejo še predno se zgodijo medalje. Takrat govore o vztrajnosti, odrekanju in naporu, pa tudi o solzah, zlomih in porazih. In prav v teh trenutkih šibkosti in negotovosti je moč podpore ključna, pa naj ta prihaja s strani trenerjev in strokovnega osebja, družinskih članov, prijateljev, navijačev ali nenazadnje sponzorjev.

V prvem letu sodelovanja z OKS-ZŠZ bo Coca-Cola namenila največ pozornosti podpori olimpijskega gibanja in olimpijskih sanj slovenskih športnikov. Z aprilom začenja nacionalno pobudo #Vednopodpiraj, ki boskozi celotno predolimpijsko leto in vse do zimskih olimpijskih iger Pjongčang 2018 povezovala Slovenijo. S kampanjo, katere slogan je Podpiramo slovenske olimpijske sanje, želi spodbuditi slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in predvsem, da jih ves čas brezpogojno podpirajo – v času vzponov in padcev.

Štiriletna pogodba z OKS-SZS sicer Coca-Coli omogoča spodbujanje športa na najvišji, tekmovalni ravni, šport na lokalni ravni in rekreativno športno udejstvovanje vseh generacij. V duhu brezmejne podpore, prizadevanj za opolnomočenje mladih in spodbujanja aktivnega življenjskega sloga vseh ljudi bodo skozi leto potekale različne aktivnosti na dogodkih v organizaciji Coca-Cole in partnerskih organizacij.