Raziskovalci se strinjajo, da je od vseh neoperativnih tehnik za zmanjšanje celulita najučinkovitejša telesna vadba.

Takšna vadba je osredotočena na predele telesa, kjer je celulit, in velja za močno intenzivno vadbo, kjer krepimo mišice, saj celulit izgine prav zato, ker učvrstimo telo.

Ne pozabite, da je celulit skupek maščob, ki jih je treba odpraviti.

Če ste že včlanjeni v kakšen fitnes, potem trenerja povprašajte, kakšne vaje so primerne za krepitev mišic. Če niste tip, ki bi obiskoval fitnes, potem je za vas primernejša kardiovadba. Vpišite se na ure aerobike ali spininga – to je vadba za telo in duha.

Ni pomembno, katero možnost izberete, bodisi telovadnico bodisi svoj dom, telovadba je dober način za izgubo celulita, saj bo zmanjšanje le tega in učvrstitev telesa privedlo do boljšega počutja.

Vaje za izgubo celulita

Telovadba mora biti pomemben del vašega vsakdanjika. Če preskočite telovadbo, dovolite, da se strupi kopičijo v vašem telesu. Poiščite primerno vadbo in nikar ne pretiravajte, saj vam lahko to škodi.

Mi vam predlagamo naslednje:

Hoja

Če se hočemo znebiti celulita, moramo aktivirati mišice. Hoja in globoko dihanje sta najbolj naravna načina za izgubo tega. Če je vaš celulit tako močno prisoten, da je potrebno zdravniško zdravljenje, potem je treba telovaditi pod zdravniškim nadzorom.

Najbolj primeren in učinkovit način je, da med hojo rahlo tečete, da se zadihate, nekaj minut vztrajate in spet hodite.

Najbolje je, da hitro hojo izvajate vsako jutro, še preden zajtrkujete. Pazite, da ne boste pretiravali. Če vas med hojo ali lahkim tekom nekaj boli, potem nekaj ni v redu.

Intenzivni kardiotrening

Za hitro izgubo celulita priporočamo intenzivno kardiovadbo. Ena takšnih telovadb je zagotovo spining. To je vodena vadba na kolesih.

Tudi tek je zelo pomemben. Poskusite teči tako, da je vaš utrip med 60 do 80 odstotki maksimalnega srčne­ga utripa. Če nimate merilnika srčnega utripa, vam lahko povemo, da je tempo primeren, če se med tekom lahko pogovarjate.

Pomembno je, da kurite maščobe še tik pod pragom, preden se aerobna vadba spremeni v anaerobno, pri kateri nastane mlečna kislina. Vaše telo bo takrat hotelo obdržati maščobe kot zaščito pred kislinami. Zato je pomembno, da izvajate aerobni del tako, da se zraven lahko pogovarjate.

Trening za moč in izgubo celulita

K vsaki vadbi za izgubo celulita spada tudi trening za moč, saj je izguba maščobe med aerobno vadbo trenutna, če pa poleg tega krepimo mišice, izguba maščobe poteka ves dan. To pomeni, da bo izgradnja mišic spodbudila metabolizem, ki bo povzročil, da bo maščoba dejansko postala hrana za mišice. Nikar se ne ustrašite in mislite, da boste imele velike mišice.

Pomembno je, da ne izvajate treninga s pretežkimi utežmi, ampak raje vzemite lažje in naredite več ponovitev.

Vadbeni načrt

To izvajajte trikrat na teden in vztrajajte dobro uro.

1. Segrejte se! Tekajte ali vozite kolo zelo hitro vsaj deset minut. To je pomembno, da se vaše telo pripravi na aerobni del.

2. Počepi!

Vaše noge imajo največjo mišico na telesu, zato je pomembno, da začnete z njimi. Noge postavite v širino bokov in počepnite do pravega kota, pri tem pa pazite, da kolena ne gredo prek prstov na nogi.

Naredite trikrat po 15 počepov.

3. Za prsne mišice

Če imate, vzemite lahke uteži, namesto njih lahko tudi dve vrečki, ki ju napolnite z moko. Uležite se na klopco in vrečke ali uteži potisnite predse. Naredite trikrat po 15 ponovitev.

4. Za hrbtne mišice

Naredite predklon do kota devetdeset stopinj in vrečke ali uteži poteg­nite navzgor do položaja, da bodo roke v liniji trupa. Pazite, da imate hrbet zravnan, trebušne mišice pa napete.

Naredite trikrat po 15 ponovitev.

5. Za zadnjico

Počepnite na vse štiri, pokrčite nogo na kot devetdeset stopinj in jo dvignite navpično proti stropu. To ponovite 15-krat z vsako nogo.

Priporočamo tudi ogled videa: Vaje z valjčkom za odpravljanje celulita

Sorodni članki

None

Razmigajte črevesje

Odpravite špehovne obloge s tole vadbo, ki kuri maščobo na vseh delih telesa.
None

Osnovni trening v fitnesu

Vsaka posameznica se po svoje trudi za čim lepši videz in da bi se približala svojemu lepotnemu idealu. "Biti fit" postaja trend, morda ne nazadnje tudi nuja, saj je sodoben način...
None

Video: Oblikovanje telesa

3-mesečni program oblikovanja telesa /1. del

Izbor uredništva

None

Aktivni vikendi na Pokljuki – šola teka na smučeh

Tokrat za vas pripravljamo kar štiri 3-dnevne Aktivne vikende na Pokljuki. Na prvem se dobimo 6. marca!

Več...

3 preproste vaje proti stresu

Ste velikokrat izpostavljeni stresnim situacijam in nervozam, da skoraj ne veste več, kje se vas drži glava?

Več...

Ljubezen je najboljše zdravilo

Prijazna beseda, nežen stik roke, spontan objem ... naši duši je to tako všeč, da se lahko obrnemo na druge in da čutimo, da...

Več...


Najbolj brane vsebine

Vabljeni na 22. Pohod po Jurčičevi poti

Ljubitelji pohodništva, literarno-zgodovinskih ekskurzij in prijetnega druženja v naravi, vabljeni na 22. Pohod po Jurčičevi poti, ki bo potekal v soboto, 7. marca 2015.
Več...

4 top nasveti, kako ohraniti motivacijo

Tisti, ki ste se lotili preobrazbe, dobro veste, da pridejo tudi takšni trenutki, ko bi najraje vrgli puško v koruzo. Preden to storite, predlagamo, da si ogledate naslednji video, v katerem so predstavljeni 4 odlični nasveti za več motivacije. Tako ne boste izpustili nobenega treninga, zdravega obroka in nujnega počitka.
Več...

6 grehov, ki škodijo zdravju

Svojemu zdravju včasih škodimo tudi povsem nezavedno ...
Več...

Ne pozabite na rdeči radič!

Zagotovo ni boljšega kot rdeči radič s toplim krompirjem, zabeljen z bučnim oljem. A radič ni le odlična solata, je tudi zelo zdravo živilo.
Več...

Tedenski horoskop

Preverjamo, kaj so nam zvezde in planeti namenili v tednu pred nami.
Več...


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri