Če si boste čas zapolnili z dogajanjem, ne boste imeli razloga, da bi pomislili na hrano.

Aktivnosti

Ko si boste v ustih zaželeli slasten grižljaj, se za 10 minut zamotite z neko aktivnostjo. Uredite slike preteklega leta, poigrajte se z otroki, pospravite po kuhinji, uredite si drugačno pričesko . . Verjemite, da bo mimogrede minilo pol ure, ne da bi kaj dali v usta.

Počitek

Misli na hrano lahko odženete s preprosto meditacijo, ki bo odgnala tudi stres, zaradi katerega se marsikateri grižljaj znajde v vaših ustih. Sedite v udoben stol in si privoščite nekaj minut popolnega miru. Mislite na to, kako je vsak delček vašega telesa popolnoma sproščen – to vas bo napolnilo z novo energijo.

Svež zrak

Če vas po kosilu namesto utrujenost popade želja po sladkarijah, se oblecite in pojdite na svež zrak, ki bo zbistril vašo glavo. Pa še daleč stran od hladilnika boste!

Televizija

Če so večerni prigrizki postali stalni spremljevalec gledanja televizije, jih bo treba ukiniti. V roke namesto čipsa vzemite šivanko, pletilke ali pa pripomoček za ročno masažo in zamotite svoje roke.

Opomnik

Če si boste sliko, ko ste bili v formi, obesili na hladilnik, boste dvakrat pomislili, ali bi ga sploh odprli. Naj vam slika služi kot opomnik in motivacija, da boste izgubili in ne pridobili kakšen odvečen kilogramček.

Kozarec vode

Morda pa vam želodec sporoča, da je vaše telo žejno. Privoščite si kozarec vode in ne sladkega soka, kajti z njim boste pridobili le dodatne kalorije!

Ko boste začeli izgubljati maščobne zaloge, vam predlagamo, da v svoj vadbeni program vključite tudi vaje za moč mišic, da bo vaše telo dobilo pravo obliko!

Sorodni članki

Raztezne vaje, ki bodo spodbudile presnovo

Stresno prebujanje, pogledovanje na uro, nervozno oblačanje, hitro 'goltanje' kave in iskanje stvari ne obetajo nič kaj prijetnega začetka dneva. Poskusite z jutranjim raztezanjem.
None

Ti, ti, mali debelušček!

Epidemija debelosti pri otrocih se skupaj z novim načinom življenja seli tudi k nam. Da bi jo znali zajeziti, je prav, da veste, kje se skrivajo pasti.
None

Učinkovita dieta (v 14 dneh minus 6kg)

Predstavljamo vam zelo učinkovito dieto, po kateri boste v samo 14 dneh lažji za 6 kg.

Izbor uredništva

Kako telo regenerirati?

Za dobro regeneracijo morate najprej poznati svoje kvalitete in šele nato upoštevati nasvete strokovnjakov. O regeneraciji po...

Več...

Kako vaše misli vplivajo na učinkovitost vašega teka

Študija se morda zdi preprosta in malce smešna, a ima pomembno sporočilo.

Več...

Strategija tekmovalnega tempa teka

Prišel je čas, da ustvarite strategijo, kako hitro boste tekli, kdaj boste pili, kdaj boste pospešili in kdaj bi bilo...

Več...


Najbolj brane vsebine

3 najpogostejše napake, ki jih delamo med hujšanjem

Ko se odločimo, da je dovolj izgovorov in je čas za preobrazbo, moramo poskrbeti, da se izognemo vsem tistim začetnim napakam, ki so lahko najbolj usodne. Katere so 3 najpogostejše in kako se jim izognemo?
Več...

Kako pripraviti zdravo in okusno martinovo pojedino?

Vabljeni na novo prehransko delavnico iz ciklusa delavnic Feelgood kuhinja dobrega počutja. Ker je pred vrati martinovo, bo tokratna delavnica posvečena pripravi jedi v tem duhu.
Več...

11 živil, ki vam bodo pomagala znižati holesterol

Zakaj bi takoj posegli po zdravilih, če lahko veliko za svoje zdravje naredite tudi s hrano? In če že imate predpisana zdravila, naredite še nekaj več za svoje zdravje in uživajte veliko živil, ki vam pomagajo znižati slab holesterol.
Več...

Namigi za zdrav način prehranjevanja

V svoji dolgoletni praksi sem naletela na različne načine prehranjevanja. Eni so prisegali na eno, spet drugi na nekaj drugega.
Več...

Pomanjkanje železa, (tekmovalni) šport in prehrana

Pomanjkanje železa in slabokrvnost je pogosta v tekmovalnem športu, tudi pri zagrizenih rekreativcih, in bolj izražena pri dekletih. Kako si lahko pomagamo s prehrano?
Več...


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri