4 stvari, ki jih na družabnih omrežjih ne bi smeli početi

10. 5. 2017
Deli
4 stvari, ki jih na družabnih omrežjih ne bi smeli početi (foto: Profimedia)
Profimedia

Družabna omrežja so odlično sredstvo, za vse, ki želijo postati poznani večjemu številu ljudi z nevsakdanjimi konjički in talenti. Vendar obstaja nekaj nepisanih pravil, česa ne bi smeli početi, če ne želite izgubljati obiskovalcev.

Promoviranje sebe in svojih stvari

Ne zadostuje, da se enkrat tedensko »oglasite« na družbenem omrežju, pustite povezavo in pričakujete, da bodo ljudje delili informacije dalje. Gre za interakcijo in vzpostavljanje odnosa s sledilci. Navadno velja upoštevati pravilo 80/20. To pomeni, da objavljate in delite 80% tujih informacij in 20% podatkov o sebi. Zagotavljanje stvari, ki zanimajo druge, je odlična naložba in izkazovanje podpore. Dopustite, da drugi ljudje oglašujejo vaše vsebine. Razlog, da se nekdo prijavi na družabno omrežje tiči v besedi »družabno«. Vsi ne želijo biti bombardirani le z vašimi idejami.

Pozivanje ljudi, naj vam sledijo

Ne sledite pravilu »sledilec za sledilca« in ne pričakujte, da bodo vsi, ki jih podpirate, podprli vas. To zveni obupano. Sledilci, ki jih pridobite na tak način, verjetno ne bodo nikoli prispevali k vašemu uspehu. Verjetnost, da jih zanimajo vaše objave ni velika, saj jih ni pritegnilo to, ampak vaše prošnje in prepričevanje. Ključno je, da se povežete s profili ljudi, ki vas zanimajo, vzpostavite odnos in pustite komentarje.

Ne vsilite vseh objav naenkrat

Majhna verjetnost je, da bodo ljudje posvetili pozornost vsem objavam iste osebe, ki jih zasujejo naenkrat. Vsebino raje prerazporedite. Preverite podatke, kdaj je obiskanost vašega profila največja in delite informacije ob tistih urah. To je boljša ideja kot, da en teden ne objavite ničesar in kasneje spravite na kup vse informacije preteklih dni. Postavite se v čevlje tistih, ki pregledujejo vaš profil. Verjetno bi vas 10 objav istega posameznika naenkrat razjezilo in velika verjetnost je, da bi mu prenehali slediti.

Označevanje objav

Objava, ki je zasuta z oznakami (hashtagi) je veliko manj privlačna in zanimiva kot tista, v kateri je besedilo premišljeno in dodane le pomembne oznake. Preveč oznak izgleda vsiljivo in odbijajoče, poleg tega lahko bralca pritegnejo druge stvari in ne vaše informacije. Torej bodite ustvarjalni in naredite vtis z izvirnostjo.

Preberite tudi:

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"