Aktivni.si

hamburger.jpg
				 - foto: Shutterstock

Hitra prehrana pelje v depresijo

Strokovnjaki so odkrili, da hitra prehrana slabo vpliva na duševno počutje. Ljudje, ki se redno prehranjujejo s hamburgerji, picami in ocvrtim krompirčkom, pa lahko zapadejo v depresijo.

Hitra hrana in duševno počutje

Raziskavo so opravili na univerzi Las Palmas na otoku Gran Canaria, objavili pa so jo v strokovni reviji Journal of Public Health Nutrition.

V raziskavi je sodelovalo devet tisoč ljudi, ki niso imeli depresije. Izsledki raziskave so pokazali, da imajo posamezniki, ki se pogosto prehranjujejo s tovrstno hrano, 51 odstotkov več možnosti, da zapadejo v depresijo.

Ljudje, ki pogosto uživajo hitro hrano, so največkrat samski, telesno neaktivni, kadilci in v večini delajo več kot 45 ur na teden.

Objavljeno v Zdravje

19. april 2012 ob 08.08

 

Komentarji

Vremenska napoved

  • Pet

    oblačno

    7 / 9

  • Sob

    oblačno

    7 / 10

  • Ned

    pretežno oblačno

    8 / 13

  • Pon

    pretežno oblačno

    8 / 18

  • Tor

    pretežno oblačno

    10 / 20

Želite prejemati novosti po e-pošti?


Izbor uredništva