shutterstock_35.jpg
             | Photo: Shutterstock

S čokolado proti boleznim srca

Zdravje Zanj -

18. avgust 2009 ob 00.00

Raziskava je pokazala, da je lahko čokolada bolj učinkovita pri zniževanju holesterola in krvnega tlaka kot čaj.

Raziskovalci Univerzitetne bolnišnice Cologne v Nemčiji so pregledali deset poskusov, ki so jih objavili od leta 1966 in v katerih so bili objavljeni primerjalni rezultati učinkov kakava in čaja. Izkazalo se je, da je kakav znižal krvni tlak, medtem ko čaj ni imel posebnega učinka. Vzrok naj bi tičal v procianidih, ki naj bi imeli večji učinek pri preprečevanju srčnih bolezni kot flavonoidi, ki se nahajajo v čaju.

Še ena raziskava, objavljena avgusta 2005, je odkrila, da temna čokolada lahko zniža krvni tlak ljudem s hipertenzijo, preiskovancem pa se je v povprečju za deset odstotkov znižala tudi količina holesterola.

Kljub ugodnim učinkom kakava na naše srce pa je vredno opozoriti na zmernost pri uživanju čokolade. Večina izdelkov ima namreč visoko vsebnost maščob in sladkorja, zato ne pretiravajmo.

foto: Shutterstock

Natisni:
Oceni:


Komentarji

(S klikom na gumb "Pošlji" potrjujete da se strinjate s pogoji uporabe Aktivni.si)

* Polja označena z zvezdico (*) so obvezna!

Prijava Aktivni.si

Prijavi se v Aktivni.si (če niste prijavljeni, se registrirajte)

Prijavi se s Twitterjem Prijavi se s Facebookom

Vprašajte strokovnjaka

Imate vprašanje za naše "aktivne" strokovnjake in bi radi izvedeli odgovor, ki vas muči?

Pošlji vprašanje

Zadnji odgovori

tečemo skupaj - pridruži se nam!

Nagradne igre

@Aktivni Twitter

Twitter ima težave...