10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

13. dan izziva

6. 5. 2017

Dodajamo nove različice počepov ...

Vaša naloga danes:

1. SKUPINA: začetniki
  • Od vašega maksimalnega števila počepov, ki ste jih naredili 10. dan izziva na testu, odštejte četrtino. Toliko počepov naredite danes.
  • Naredite 2 kroga in med vsakim počivajte 3 minute.
  • Nato naredite še 10 izpadnih korakov. Izpadne korake lahko izvajate tudi v hoji.

Opomba: V 1. skupini ste, če ste 1. dan naredili do 20 počepov (s pomočjo stola ali brez)

2. SKUPINA: napredni

Drugi skupini dodajamo novi različici počepov!

Najprej pa: od vašega maksimalnega števila počepov, ki ste jih naredili 10. dan izziva na testu, odštejte četrtino, da dobite število počepov, ki jih boste izvajali danes.  

Nato naredite 3 kroge:

  1. krog: počep s stopali narazen
  2. krog: počep s stopali skupaj
  3. krog: klasični počep.

Med vsakim počivajte 3 minute.

Pomembno pri izvajanju počepa: če vam gibljivost dopusti, se spustite čim nižje v počep (oziroma vsaj do 90 stopinj v kolenih). Hrbet je med izvajanjem ves čas raven in pete so na tleh. Sicer pete podložite s knjigo.

Opomba: v 2. skupini ste, če ste 1. dan naredili več kot 20 počepov.

Če ste se nam pravkar pridružili, začnite s 1. dnevom in najprej naredite test, šele nato nadaljujte z drugim in naprej.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri