30-dnevni izziv s počepi

Postanite fit, vzdržljivejši, pripravljeni na poletje!

30-dnevni izziv s počepi

Postanite fit, vzdržljivejši, pripravljeni na poletje!

foto-clanek_MT5X4gM

Za nami je še en test. Ste pripravljeni na nov izziv?

Od danes naprej upoštevamo število počepov, ki smo jih naredili 20. dan izziva.

1. SKUPINA: začetniki
  • Od vašega maksimalnega števila počepov, ki ste jih naredili 20. dan izziva na testu, odštejte četrtino. Toliko počepov naredite danes.
  • Naredite 2 kroga in med vsakim počivajte 2 minuti.

Opomba: V 1. skupini ste, če ste 1. dan naredili do 20 počepov (s pomočjo stola ali brez)

2. SKUPINA: napredni
  • Od vašega maksimalnega števila počepov, ki ste jih naredili 20. dan izziva na testu, odštejte četrtino. To je število počepov, ki jih boste izvajali danes.

Pomembno pri izvajanju počepa: če vam gibljivost dopusti, se spustite čim nižje v počep. Hrbet je med izvajanjem ves čas raven in pete so na tleh. Sicer pete podložite s knjigo.

  • Naredite 3 kroge in med vsakim počivajte 2 minuti.

Opomba: v 2. skupini ste, če ste 1. dan naredili več kot 20 počepov.

Če ste se nam pravkar pridružili, začnite s 1. dnevom in najprej naredite test, šele nato nadaljujte z drugim in naprej.

V naslednjih dneh pa znova pripravljamo nove variacije počepov.

Stop potenju!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri