40 dni brez izgovorov

Stopite iz cone udobja in zaživite na polno!

40 dni brez izgovorov

Stopite iz cone udobja in zaživite na polno!

sladkor-caj-zenska

Utrujenost, dodatne drobne gubice na obrazu, občutek napihnjenosti ... za vse to je lahko kriv sladkor.

Sladkor zares povzroča odvisnost, celo močnejšo od kokaina. To dokazujejo tudi raziskave, ki so med drugim pokazale, da je poraba sladkorja v zadnji treh desetletjih močno narasla in je kar 3-krat večja od priporočene količine. Zaskrbljujoče, če pomislimo, da si z njim ne nakopljemo le odvečne kilograme, ampak tudi povečamo tveganje za bolezni srca, rakava obolenja in diabets. Povezujejo ga tudi z depresijo in demenco.

Več: Odvisnost od sladkorja = odvisnost od heroina

Poskusite s 3-dnevno očiščevalno dieto

Morda se vam ne zdi tako enostavno, vendar se je vredno potruditi. Telo se bo v nekaj dneh resetiralo in potreba po sladkorju bo veliko manjša. Potem boste lahko zares začeli razvajati brbončice z okusi in uživati v zdravi hrani.

Prekinimo začaran korg. A preden začnete ... Pomembno je pravilno načrtovanje.

1. Izberite pravi čas

Če je le mogoče, poskusite najti čas, ko vaš urnik ne bo tako poln. Če boste pod stresom, je namreč veliko večja verjetnost, da boste posegli po sladkem za dvig energije. Poleg tega so pogosti stranski učinki očiščevalne diete glavobol in nihanje razpoloženja, kar lahko vpliva tudi na vaše delo. Na to vsekakor bodite pripravljeni.

2. Kaj odstraniti z jedilnika?

Za tri dni se odrecite ogljikovim hidratom (izdelkom iz pšenice in drugih žit), alkoholu in vsem drugim oblikam (dodanega) sladkorja. Pazite se 'zahrbtnih' virov sladkorja, kot so omake na osnovi paradižnika, solatni prelivi in marinade. Začasno se odrecite tudi sadju in mlečnim izdelkom. To so sicer zdrava živila, a prav tako vsebujejo sladkorje, kar lahko oteži vašo očiščevalno dieto. Na vaš jedilnik jih lahko znova uvrstite četrti dan.

Kaj lahko jeste? Vse vire beljakovin (jajca, meso ...), zelenjavo in živila, ki so vir zdravih maščob, kot so oreščki in avokado.

Za zajtrk si lahko, na primer, pripravite jajčka z avokadom ali ovsene kosmiče, opoldne si privoščite fižolovo juho in/ali ogromno skledo mešane solate s čičerko in piščancem, za malico oreščke, približno 50 gramov, in za večerjo zrezek ali mleto meso z brokolijem in stročjim fižolom ali zeljem. Poskrbite, da boste siti. Predvsem stročnice vam bodo pri tem v veliko pomoč, pravijo raziskave. Zato jih vsak dan vključite v vsaj en obrok. Od 60 do 100 gramov.

3. Po treh dneh

Po treh dneh lahko na jedilnik znova vnesete zdrave sladkorje – pričnite z jabolkom in navadnim jogurtom. Nato dodajte še druge vrste sadja in polnozrnate izdelke, malo po malo. Od 'sladkarij' si lahko privoščite temno čokolado. Sladkor v drugih sladkih jedeh zamenjajte s sadjem, na primer z datlji.

Današnji izziv:

Danes določite dan, ko boste začeli s 3-dnevno očiščevalno kuro.

Če se nam še niste pridružili, pa hitro preverite 40 dni brez izgovorov. Poleg odličnih nasvetov in izzivov, ki vam bodo pomagali do bolj zdravih navad, lahko osvojite tudi zanimive nagrade. 

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 21. DAN in načrt za odvajanje od sladkorja

Danes fintes izzivu dodajamo še en izziv - načrt za odvajanje od sladkorja. Zakaj?

Očistite telo sladkorjev

Privoščite telesu počitek - očistite ga sladkorjev!

Rešite se odvisnosti od sladkorja

Najprej naj vas šokiramo: povprečen človek na dan poje 22 čajnih žličk čistega sladkorja, mimogrede, ena žlička ima 16 kalorij in kup škodljivosti.
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Ko hujšate, ne pozabite na ta živila

Dobra dieta nikoli ne predvideva stradanja, ampak le zamenjavo živil in pripravo bolj zdravih obrokov, ki vam bodo pomagali izgubiti kilograme. Pri tem se zanesite tudi na ta živila, s katerimi bo izgubljanje kilogramov malce lažje. 
Več...

Če počnete kaj od tega, potem sabotirate svoje življenje!

Veste, da se mora v vašem življenju nekaj spremeniti in imate moč, da to tudi naredite. Vse preveč pogosto pa se ujamete v vzorce in samodestruktivne misli, ki vam preprečujejo lepše življenje. Prenehajte biti sam svoj največji sovražnik!
Več...

Slaba novica za vse, ki zjutraj ne vstanete ob prvem alarmu (+ nasvet za jutranjo rutino in recept za zajtrk)

Koliko alarmov mora odzvoniti, preden se končno spravite iz postelje? Če je odgovor več kot eden, morate nujno preveriti, kakšno škodo si s tem povzročate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri