10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

15 korakov, kako najti voljo v temačnih novembrskih dneh

15 korakov, kako najti voljo v temačnih novembrskih dneh (foto: unsplash) unsplash
4. 11. 2019

Premik ure, tema, megla, dež ... V tem letnem času lahko hitro zapademo v depresivno počutje. Pa vendar si lahko tudi takšne dni sami čisto preprosto polepšamo. 

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav vemo, da bi nam pomagalo, enostavno ne zmoremo.

A ravno takrat bi se morali kar se da potruditi, da poskrbimo zase in svoje zdravje, čeprav je težko.

Ne potrebujemo nikakršnih velikih načrtov in nemogočih ciljev. Osredotočiti bi se morali na ta trenutek ter kaj lahko naredimo zase tukaj in zdaj. Korak za korakom. Vdih, izdih. Doseči male stvari. 

Koraki k boljšemu počutju:  

1. Med dnevom večkrat stopite skozi vrata in naredite dva počasna in globoka vdiha in izdiha. Poglejte v nebo in ga opazujte. 

2. Pijte čim več vode (če je le mogoče, si večkrat priskrbite izvirsko vodo) ali pa si skuhajte čaj iz domačih zelišč. 

3. Tudi v slabem vremenu se sprehodite, vsaj okoli doma, sicer pa pojdite dlje, če vam ustreza.

unsplash

4. Obiščite prijatelja ali se dogovorite za skupno aktivnost.

5. Ko vam čas dopušča, se toplo oblecite, skujate čaj in ga nalijte v termovko ter najdite svoj prostor zunaj v naravi blizu doma, kjer se počutite dobro. Naj bo to vrt, park, gozd, jasa, ob reki, jezeru, potoku … in preživite tam nekaj časa.

6. Ko ste zunaj, opazujte okolico. Uporabljajte vsaj 3 čutila.

profimedia

7.  Dotaknite se kamnov in dreves. 

8. S hvaležnostjo poberite lep list, ptičje pero, storž ... in to odnesite domov. Košček narave naj vam polepša dom.

9. Pobožajte psa ali mačko. 

profimedia

10. Sprehajajte psa in opazite stvari, ki jih opazi on.

11. Opazujte žuželke in ptice.

12. Potrudite se, da naredite nekaj fizično aktivnega. Lahko hodite, lahkotno tečete ali naredite nekaj jogijskih vaj. 

13. Po telesni vadbi si privoščite počitek, če tako čutite. Preberite dobro knjigo, pojdite prej spat in se prej zbudite. 

14. Jejte sezonsko (kaki, buče ...). Pojdite na tržnico ali do lokalnega kmeta in pojejte nekaj, kar je zrastlo v vašem kraju.

15. Dotikajte se živih stvari, življenja ... Trave, dreves, živali ... Vse je živo. Vi ste živi. Bodite hvaležni za to.

Prirejeno po: outsideonline.com

Preberite si še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri