osamljenost-zenska

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav vemo, da bi nam pomagalo, enostavno ne zmoremo.

A ravno takrat bi se morali kar se da potruditi, da poskrbimo zase in svoje zdravje, čeprav je težko.

Ne potrebujemo velikih načrtov in ciljev. Osredotočiti bi se morali na ta trenutek ter kaj lahko naredimo zase tukaj in zdaj. Korak za korakom. Vdih, izdih. Doseči male stvari. Te nas bodo postopoma popeljale do večjih stvari.

Na zid ali hladilnik si lahko obesimo naslednji listek. Naredimo kljukico za kljukico, ko opravimo točko in opazujemo, kako se počutimo.

Koraki k boljšemu počutju:  

1. Stopite čez vrata in naredite 2 počasna in globoka vdiha in izdiha. Poglejte v nebo, opazujte ga. 

2. Spijte kozarec vode.

3.  Če berete, ste na Instagramu ali Facebooku, poslušate posnetke, naredite to vsaj zunaj na svežem zraku in ne v hiši ali sobi.

4.  Sprehodite se do poštnega nabiralnika ali pred hišo, pojdite še dlje, če vam paše.

5.  Pogovorite se s prijateljem.

6.  Najdite svoj prostor zunaj v naravi blizu doma, kjer se počutite dobro. Naj bo to vrt, park, gozd, jasa, ob reki, jezeru, potoku … Vzamite s seboj nekaj za piti, jesti, primerna oblačila in preživite tam nekaj časa.

7.  Ko ste zunaj, opazujte okolico. Uporabljajte vsaj 3 čutila.

8.  Dotaknite se kamnov. Hodite bosi po travi (če vam to dopušča vreme)

9.  S hvaležnostjo utrgajte rožico, poberite list ... in to odnesite domov. Košček narave naj vam polepša dan.

10.  Skuhajte si čaj in ga popijte zunaj.

11.  Pobožajte psa ali mačko. 

12.  Sprehajajte psa in opazite stvari, ki jih opazi on.

13.  Opazujte žuželke, metulje, ptice …

14. Potrudite se, da naredite nekaj fizično aktivnega. Lahko hodite, lahkotno tečete ali naredite nekaj jogijskih vaj. Delujte s svojim telesom, ne proti njemu. Zaslužite si dobro počutje.

15.  Po telesni vadbi si privoščite počitek, če tako čutite. Pojdite prej spat in se prej zbudite. 

16.  Posadite seme poljubne rastline v lonec ali na vrt ter ga zalivajte.

17.  Pojdite na tržnico ali do lokalnega kmeta in pojejte nekaj, kar je zrastlo v vašem kraju.

18. Dotikajte se živih stvari, življenja ... Trave, dreves, živali ... Vse je živo. Vi ste živi. Bodite hvaležni za to.

Prirejeno po: outsideonline.com

Preberite si še:

Sorodni članki

7 preprostih prilagoditev, s katerimi preprečite izgorelost

Izgorelost je problem vsakogar, ki želi živeti zdravo življenje in hkrati biti produktiven. Z nekaj nasveti boste zmanjšali stres in lažje preživeli dan.

Kako do boljših športnih dosežkov?

Prav vsak šport zahteva veliko volje, samodiscipline in motivacije. Če ste šele začetniki ali že dolgo na tekaški poti – sprostitev pri doseganju rezultatov je zelo pomembna.
None

Na lovu za Hemingwayem

Imel je vse: ženske, slavo in razburljivo življenje. Najboljše pri tem pa je, da bo, če boste njegovega duha obudili od mrtvih, tudi vaše življenje postalo zgodba, vredna pripovedovanja.

Izbor uredništva

Zakaj bi morali na dan narediti 10.000 korakov in več

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) in številni zdravniki ter drugi strokovnjaki pravijo, da bi 10.000 korakov...

Več...

18 korakov, kako zopet najti voljo

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav...

Več...

Zakaj so doživetja vredna več kot materialne dobrine

Mera za uspeh danes ni več imeti najboljši avto in nepremičnino. Veliko mladih to ne zanima več.

Več...

Najbolj brane vsebine

Dovolite vaši mački spati z vami v postelji? Poglejte, kakšne posledice ima lahko to za vas in vašega ljubljenčka!

Spadate med tiste, ki med spanjem obožujejo toplino teh kosmatih princesk in princev ali zagovarjate nasprotno?
Več...

Zato bi morali vsak dan delati plank!

Ena vaja, ki vključuje celo telo in ima mnogo pozitivnih učinkov. Veste, zakaj bi se je morali lotiti vsak dan?
Več...

Veste, zakaj bi morali vsak večer pred spanjem na stopala nanesti eterična olja? (VIDEO)

Stopala so popolni del telesa za nanašanje eteričnih olj. Pa veste zakaj?
Več...

Zakaj bi morali na dan narediti 10.000 korakov in več

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) in številni zdravniki ter drugi strokovnjaki pravijo, da bi 10.000 korakov na dan pregnalo kar nekaj bolezni stran. 10.000 korakov na dan bi bilo že povsem dovolj za začetek zdravega načina življenja. A v resnici 10.000 korakov niti ni tako malo, to je od šest do sedem kilometrov, odvisno od koraka in hitrosti, za 10 kilometrov na dan bi morali narediti več kot 14.000 korakov na dan. Večina ljudi povprečno naredi 3.500 korakov, kar je v resnici zelo malo. 10.000 je odlična številka, saj se mora človek zanjo že malo potruditi in tudi dobro se sliši.
Več...

Doma pripravite mazilo, ki vam pomaga zaspati

Če vam skrbi pogosto ne dajo spati in včasih tudi več noči zaporedoma zrete v strop, namesto da bi sladko sanjali, je čas, da preizkusite ta recept.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri