4 miti o meditaciji

15. november 2018 | meditacija , mir , mit , telo , um
keegan-houser-meditacija

Z meditacijo si izboljšamo zdravje in počutje. Drži. Vse, kar se govori o meditaciji, pa ne. Preverite, če veste, zakaj se gre …

1. Da lahko meditiraš, moraš biti veren

Meditacija ima resda korenine v duhovnosti, na človeka pa deluje ne glede na to, kakšna religiozna in duhovna prepričanja ima. Pri meditaciji se posvetimo svojemu višjemu jazu, predamo skrbi in misli v nič, samo smo. Z redno meditacijo zmanjšamo stres, napade anksioznosti ter se naučimo utišati um.

2. Meditira se lahko samo v joga pozi

Ni pomembno, v katerem položaju ste, ko meditirate, glavno je, da se prijetno počutite oziroma, da vam je udobno. Prostor naj to ravno prav topel in predvsem - miren. Če ne gre drugače, si v ušesa vtaknite čepke. Če ne morete sedeti na tleh v lotusovem položaju z zravnano hrbtenico, se pač ulezite.

Važno je, da se osredotočite na dihanje - najprej nekajkrat vdih skozi nos in globok izdih skozi usta, nato pa samo skozi nos. Zavestno! Če se le da, ostanite fokusirani zgolj na dihanje ...  če je pojavi misel, nič hudega. In zagotovo se bo, vsaj na začetku.

Opazujte misli, kako prihajajo in odhajajo, potem pa spet in spet: zavestno se vrnite na dihanje in da ne dovolite umu, da bi vas kar naprej držal na vajetih. Če vam pomaga, si lahko v mislih predstavljate neko sliko ali pa vizualizirate energijo, ki potuje po vašem telesu med vsakim vdihom in izdihom.

3. Meditiranje vzame ogromno časa

Ni vam treba meditirati po več ur. Za začetek bo že deset minut dovolj. Postopoma lahko čas podaljšujete, še bolj pomembna od dolžine meditacije pa je pogostost. Ob redni praksi boste hitro opazili, da ste na splošno bolj pomirjeni v sebi in lažje boste prenašali vsakodnevne izzive. In potem boste z veseljem podaljševali prakso. Ne zato, ker je tako prav - zato, ker to potrebujete, saj vas napolnjuje.

4. Rezultati so vidni takoj

Joga in meditacija sta praksi, ki vašemu telesu ne bosta prinesli osupljivih rezultatov kar čez noč. Organizem se postopoma navaja na spremembe. Um pa tudi. Ob redni meditaciji boste aktivirali centre v možganih, ki vplivajo na spomin, na regulacijo stresa in tudi na sposobnost empatije …Vztrajajte in čez čas boste opazili, da je vaše življenje mirnejše in srečnejše. Um vam bo hvaležen za naklonjeni počitek.

Prirejeno po: Conscious reminder in Chopra. Foto: Unsplash.

Preberite še: Za telo in duso: meditacija - kljuc do notranje moci 

21-dnevni-wellness-izziv-dan-15: meditacija

Sorodni članki

Preizkusite čare meditacije - tehnika osredotočenost in dihanje

Meditativnih tehnik je veliko, a tokrat preizkusite tehniko, ki bi jo lahko poimenovali osredotočenost in dihanje.
Meditacijo lahko izvajate tudi v naravi.

Meditacija – ključ do notranje moči

Meditacija ni spanec, temveč ‘aktivno umirjanje’. Šele ko umirimo brbotanje našega zavednega uma, lahko resnično prisluhnemo sebi – in drugim.

11 razlogov, zakaj bi morali vsi atleti in rekreativci meditirati

Študije v Journal of Health Psyschology so pokazale, da je skrb za umirjen um nepogrešljiva tudi pri atletih! Mnogi priznani športniki odkrito priznavajo…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri