ly01_33_skleca_940_sh

December je zagotovo najbolj čaroben mesec. Domovi so lepo okrašeni, mize bogato obložene. Radi smo doma na toplem, kjer pečemo praznične slaščice, dišeče piškote in druge dobrote. Privoščimo si kuhano vino in vročo čokolado. Veseli december se pozna tudi na tehtnici. Ste vedeli, da v povprečju v novo leto vstopimo za dva kilograma težji?

Vendar brez skrbi. V novo leto vstopite fit.

Tukaj vam ponujam sedemdnevni program vadbe.

Vaje, ki jih lahko izvajate doma ali v hotelski sobi. Vadba traja od 20 do 30 minut. Celoten sklop vaj ponovite od 3- do 5-krat.

Ni pomembno, v kakšnem vrstnem redu delate naštete vaje, pomembno je le, da se vadbe lotite brez izgovorov.

Vadba

1 minuta za ogrevanje: tek na mestu (skipping) ali vaja poskokov (jumping jack)

Vsako vajo izvajajte 50 sekund, 10 sekund počitka med vsako vajo:

  • plezalec (mountain climber) 
  • izpadni korak naprej
  • široke sklece
  • počepi iz poskoka
  • sklece v opori zadaj (dipsi) na stolu ali postelji
  • širok (sumo) počep
  • izpadni korak nazaj
  • deska (plank)

1 minuta za trebušnjake:

  • navadni trebušnjaki
  • stranska deska (na vsako stran toliko sekund, kot zdržite)

Avtor: Vanja Cipot - osebni trener

Sorodni članki

4 treningi za hitro porabo maščob

Če bi radi v kratkem času porabili nekaj več kalorij in se znebili občutka polnosti, se lotite intervalov. Štiri (vsak traja le nekaj minut) smo pripravili mi.

Trening za kosilo

Se vam v službi zapirajo oči? Pospešite srčni utrip! Brez uteži in štetja ponovitev. Tako boste izboljšali vzdržljivost ter se lažje spopadli z dnevom. Priporo­­­čamo...

4 kratki in intenzivni treningi - da boste v kratkem času naredili več

Če želite kljub omejenemu času narediti nekaj zase, priporočamo intenzivni kardio trening, ker boste v kratkem času naredili več.
Lady

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Lady

Naročite se na revijo Lady:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri