To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

7 stvari, ki jih nikar ne počnite, takoj ko se zbudite

7 stvari, ki jih nikar ne počnite, takoj ko se zbudite (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
27. 1. 2017

Sami lahko vplivamo na to, kako bomo začeli dan. Strokovnjaki pravijo, da nikar ne delajte teh sedmih običajnih napak, ki pokvarijo kup dni po vsem svetu. Poglejmo.

1. Ne pritisnite gumba za dremež

Strokovnjaki za spanje pravijo, da gumb za dremež, ki ga imajo prav vsi telefoni in zdaj tudi budilke, ni najboljša ideja. Dejstvo je, da vsakič, ko pritisnete gumb in zaspite nazaj, začnete cikel spanja, ki ga ne boste mogli dokončati. In ko čisto zares končno vstanete iz postelje, se počutite utrujene in lene, ker telo ni dokončalo spanja. Ko vam zvoni budilka, jo samo ugasnite in odprite oči.

2. Ne ostanite zviti v postelji

Ko se zbudite, kar v postelji pretegnite svoje telo, roke, noge, tako kot majhne mucke. Bolj se boste pretegovali, bolj boste samozavestni in zbrani čez dan. Če boste ostali zviti v klopčič kot kakšna stara utrujena mačka, boste čez dan veliko bolj zaspani in pod stresom.

3. Elektronska pošta naj ne bo prva stvar, ki jo pogledate zjutraj

Takojšnje preverjanje elektronske pošte vam bo vzelo in zmedlo jutranjo rutino, ki je zelo pomembna za dober dan – od zajtrka do umivanja, telovadbe in ličenja. Raje se osredotočite na produktivno akcijo, boste že v službi brskali gor in dol po e-pošti.

4. Pospravite posteljo

Dan začnite urejeno, in to je s pospravljanjem postelje. Tako se bo izboljšala tudi vaša produktivnost, saj ne boste odlašali s stvarmi.

5. Počakajte s kavo

Če ste eden tistih, ki mora zjutraj popiti skodelico kave, da sploh lahko začne nov dan, potem razmislite o svojih navadah. Med 8. in 9. uro zjutraj naše telo proizvode veliko kortizola, hormona, ki regulira energijo. Če spijete kavo pred 9.30, bo vaše telo zmanjšalo proizvodnjo kortizola in posledično boste imeli manj energije, so zapisali strokovnjaki.

6. Ne zbujajte se v temi

Naše telo ima notranjo uro in je zelo občutljivo za svetlobo in temo. Če se zbujate v temi ali mraku, potem so vaši možgani zagotovo zmedeni in imajo občutek, da morajo še malo spati. Raje razprite zavese, v teh mesecih, ko je zjutraj še temno, pa prižgite močno luč, ki bo možganom sporočila, da je napočil nov dan.

7. Navade so odločilne

Znanstveniki pravijo, da ima vsak človek omejeno moč in voljo, in če jo boste porabili že zjutraj samo zato, da se spravite iz postelje, potem se vam res ne pišejo živahni in produktivni dnevi. Raje se osredotočite na to, kako bi imeli čim manj stresna jutra in kako bi se z jutranjo rutino praktično vsak dan zapeljali v nov, uspešen dan.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri