jutro-prebujanje

Sami lahko vplivamo na to, kako bomo začeli dan. Strokovnjaki pravijo, da nikar ne delajte teh sedmih običajnih napak, ki pokvarijo kup dni po vsem svetu. Poglejmo.

1. Ne pritisnite gumba za dremež

Strokovnjaki za spanje pravijo, da gumb za dremež, ki ga imajo prav vsi telefoni in zdaj tudi budilke, ni najboljša ideja. Dejstvo je, da vsakič, ko pritisnete gumb in zaspite nazaj, začnete cikel spanja, ki ga ne boste mogli dokončati. In ko čisto zares končno vstanete iz postelje, se počutite utrujene in lene, ker telo ni dokončalo spanja. Ko vam zvoni budilka, jo samo ugasnite in odprite oči.

2. Ne ostanite zviti v postelji

Ko se zbudite, kar v postelji pretegnite svoje telo, roke, noge, tako kot majhne mucke. Bolj se boste pretegovali, bolj boste samozavestni in zbrani čez dan. Če boste ostali zviti v klopčič kot kakšna stara utrujena mačka, boste čez dan veliko bolj zaspani in pod stresom.

3. Elektronska pošta naj ne bo prva stvar, ki jo pogledate zjutraj

Takojšnje preverjanje elektronske pošte vam bo vzelo in zmedlo jutranjo rutino, ki je zelo pomembna za dober dan – od zajtrka do umivanja, telovadbe in ličenja. Raje se osredotočite na produktivno akcijo, boste že v službi brskali gor in dol po e-pošti.

4. Pospravite posteljo

Dan začnite urejeno, in to je s pospravljanjem postelje. Tako se bo izboljšala tudi vaša produktivnost, saj ne boste odlašali s stvarmi.

5. Počakajte s kavo

Če ste eden tistih, ki mora zjutraj popiti skodelico kave, da sploh lahko začne nov dan, potem razmislite o svojih navadah. Med 8. in 9. uro zjutraj naše telo proizvode veliko kortizola, hormona, ki regulira energijo. Če spijete kavo pred 9.30, bo vaše telo zmanjšalo proizvodnjo kortizola in posledično boste imeli manj energije, so zapisali strokovnjaki.

6. Ne zbujajte se v temi

Naše telo ima notranjo uro in je zelo občutljivo za svetlobo in temo. Če se zbujate v temi ali mraku, potem so vaši možgani zagotovo zmedeni in imajo občutek, da morajo še malo spati. Raje razprite zavese, v teh mesecih, ko je zjutraj še temno, pa prižgite močno luč, ki bo možganom sporočila, da je napočil nov dan.

7. Navade so odločilne

Znanstveniki pravijo, da ima vsak človek omejeno moč in voljo, in če jo boste porabili že zjutraj samo zato, da se spravite iz postelje, potem se vam res ne pišejo živahni in produktivni dnevi. Raje se osredotočite na to, kako bi imeli čim manj stresna jutra in kako bi se z jutranjo rutino praktično vsak dan zapeljali v nov, uspešen dan.

Sorodni članki

10 odličnih idej za začetek dneva

Po jutru se dan pozna, pravijo. To še kako drži. Ustvarite učinkovito jutranjo rutino, ki bo pozitivno vplivala na vaš dan. Preizkusite 10 nasvetov za odličen začetek dneva.

5 napak, ki jih naredite zjutraj (in kaj bi morali narediti namesto tega)

Jutro je za marsikoga stresen del dneva, še posebej, če nimate jutranje rutine. Preverite najpogostejše napake, ki jih naredimo, ko vstanemo in predloge, s katerimi boste prihranili…

12 nasvetov za dober spanec

Se vso noč obračate in premetavate? Morda motite svoj spalni ciklus in tega sploh ne veste. Naučite se, kako naravnati svojo biološko uro, da boste ponoči mirno spali in jutro…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri