10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Enostavni nasveti za več energije

25. 9. 2019 Promocijsko sporočilo

V današnjem času se od nas pričakuje, da veliko stvari opravljamo hkrati. Zaradi preobilice zadolžitev nam zato pogosto zmanjka časa za rekreacijo. Ko najdemo čas zanjo, pa se športnih aktivnosti marsikdaj lotimo nepremišljeno. 

V želji po dosežkih pogosto pretiravamo, telesu pa ne zagotovimo dovolj pomembnih hranil in počitka. Vse to vodi v občutek utrujenosti in nezadovoljstva. Vendar pa lahko za dobro počutje veliko naredimo kljub pomanjkanju časa, saj lahko enostavne vaje izvajamo tudi, ko smo z družinskimi člani na sprehodu, v parku ali kjerkoli drugje v naravi.

Kako poskrbeti za dovolj gibanja?

Danes ljudje ves čas hitimo. Hitimo v službo, šolo, trgovino … Pri tem seveda najpogosteje uporabljamo različna prevozna sredstva, da nas čim hitreje in enostavneje pripeljejo do želenega cilja. Po drugi strani pa je dan kljub hitenju pogosto prekratek in v urniku nam zmanjka časa za šport in rekreacijo.

Osebna trenerka Alenka Košir poudarja, da se moramo zavedati, da je človeško telo narejeno za gibanje. Če se ne bomo gibali, bomo prej ali slej občutili posledice. Vsakodnevni sprehod z otroki, hoja iz šole domov, čas, preživet v parkih … Priložnosti za izvajanje vaj je nešteto, saj za to, da bi se dobro počutili v svojem telesu, potrebujemo le 10 do 15 minut. Alenka je z nami delila koristne in enostavne vaje, s katerimi lahko vsak dan poskrbite za boljše počutje.

VAJA: Zapiranje knjige

Z vajo krepimo trebušne mišice, aktiviramo tudi upogibalke kolka.

Sedemo na rob klopce. Mišice trupa so aktivirane, hrbet je raven. Pokrčena kolena pritegnemo k sebi. Tak je začetni položaj. Nato noge in raven trup iztegnemo, kolikor lahko, vendar ne toliko, da bi se z nogami in trupom dotaknili klopce. Začetni položaj je torej zaprta knjiga, sledi spust oziroma odprta knjiga.

FOTO: Ana Kovač

FOTO: Ana Kovač

FOTO: Ana Kovač

FOTO: Ana Kovač

Naredimo 10 do 15 ponovitev, 3 do 5 serij.

Vas zanima več? Kliknite tukaj in preberite nasvete za učinkovit trening na vsakem koraku.

FOTO: Ana Kovač

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri