Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Hud job že šesto leto zapored podpira mlade talente!

15. 4. 2019 Promocijsko sporočilo

Založniška hiša Adria Media Ljubljana, je letos že šesto leto zapored 4. mladim pripravnicam ponudila edinstveno karierno priložnost – od aprila do junija bodo na uredništvu Cosmopolitan sodelovale pri ustvarjanju vsebin. Vendar tokrat malo drugače…

Letos v ospredje namreč postavljamo daljše videoprispevke, ki bodo obogatili Cosmo YouTube kanal, in domiselne vsebine, ki bodo piko na i dodali Cosmo Instagramu. Poleg ustvarjanja in priprave video vsebin, pa se bodo mladi pripravniki z izkušeno ekipo naših sodelavcev naučili tudi, kako pripraviti najboljše objave na spletni strani, in kako napisati dober članek ter reportažo v reviji.

V začetku aprila so se nam tako pridružile novo pečene ustvarjalke: novinarki Nataša Mernik in Anita Basanović in montežerki Špela Skubic in Lana Horvat.

Hitro so sledili že prvi izzivi...

...najprej spoznavanja, prve naloge, video izzivi, predavanja in izobraževanja z mentorji, potem pa kar akcija na terenu, kjer so se srečale tudi s podporniki projekta:

- priznano blagovno znamko s.Oliver, ki je letošnjo pomlad otvorila s kolekcijo oblačil pomlad/poletje 2019 Global Traveller (Svetovni popotnik). Naše mlade pripravnice pa so v sodelovanju z njimi dobile tudi že prvi izziv – delo na Fashion Week-u, kjer se je predstavil tudi s.Oliver z znamko BLACK LABLE.

- tudi za modno znamko spodnjega perila Lisca so dekleta opravila že prvi video izziv, in sicer v njihovi prenovljeni trgovini v Cityparku. Lisca pa sicer letos navdihuje z modnimi zakladi, ki preprosto ne smejo manjkati v ženski omari: ženstveno spodnje perilo in kopalke, v katerih se ženska počuti kot prava kraljica.

- mlade pripravnice bo podpirala tudi Zavarovalnica Triglav, ki tokrat v ospredje postavlja Pazi to projekt, ki nagovarja mlade - študente ter iskalce prve zaposlitve. Vizija je približati Zavarovalnico Triglav mladim skozi različne platforme, zato v središče postavlja mladim prijazne ter zanimive teme (študentske nasvete, kreativne delavnice in kot potencialni delodajalec možnosti študentskega dela in strokovnih praks).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri