Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Kako v življenje vpeljati zdrave navade

Kako v življenje vpeljati zdrave navade (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
17. 10. 2014

Vsi imamo na voljo 24 ur, a le redkim uspe čez dan opraviti prav vse obveznosti. Za nekatere pa se zdi, da se jim na vsakem koraku zapleta. Za trenutek razmislite, kje delate napake? In preberite 5 nasvetov, kako v življenje vpeljati zdrave navade.

1. Začetek dneva

Zjutraj najprej za nekaj minut prestavite budilko, potem pa hitenje, nervozno oblačenje, iskanje stvari ... Nič kaj prijeten začetek dneva.

Vzemite si čas zase. Naj bo začetek dneva čim bolj umirjen. Že v postelji se pretegnite ali naredite nekaj preprostih vaj (jutranje raztezanje ima namreč številne pozitivne učinke) in se po vajah za minutko ali dve prepustite globokemu dihanju.

Nato se oblecite, umijte in dan se lahko začne. Seveda ne pozabite na okusen polnovreden zajtrk. Ste na tesnem s časom? Potem upoštevajte nasvet, ki sledi.

2. Prehrana

Če vam kronično primanjkuje časa, potem je načrtovanje še toliko bolj pomembno:

  • Večer prej si pripravite obrok za v službo, ob dnevih, ko vam ne uspe niti zvečer, pa zjutraj na hitro zmiksajte okusen smoothie. Vzelo vam bo le nekaj minut.
  • Nekatere jedi si lahko pripravite tudi vnaprej, za cel teden. Najboljše kar čez vikend. Boste videli, kako zadovoljni boste, da ste to storili, ko se boste zvečer domov vrnili lačni kot volk. Več: 7 zdravih živil, ki si jih lahko pripravite vnaprej
  • V službi imejte vedno na zalogi mešanico oreščkov in suhega sadja.
  • Ne pozabite na vodo. Če lahko, si pripravite tudi čaj. Tako se boste hkrati tudi malo sprehodili.

3. Spanje

Da pa boste lahko zjutraj vstali brez težav, je pomembno, da greste v posteljo dovolj zgodaj.

Za boljši spanec lahko poskrbite:

  • z umirjanjem (različne dihalne tehnike, avtogeni trening, meditacija),
  • s pravilno prehrano,
  • rekreacijo
  • ter korektnim urnikom spanja (spat se odpravite vedno ob isti uri in pazite, da imate dovolj ur spanja).
  • Prav tako se zvečer izogibajte težjim temam, ki bi lahko motile spanec.

Nekaj preprostih nasvetov najdete tudi v članku Skrivnost dobrega spanca.

4. Gibanje

Gibanje na svežem zraku je tisto, ki naše celice napolni s kisikom. Narava pa nam da še pozitivno energijo.

Privoščite si tek. Če vam bolj ustreza hoja, naj bo ta hitra, pozorni pa bodite tudi na dihanje, ki naj bo globoko.

5. Pozitivno razmišljanje

Je pika na i. Brez tega se vam bo že najmanjša težavica zdela kot nepremagljiva ovira. Kaj šele da bi uvedli zdrave spremembe.

Stvari jemljite pozitivno in bodite hvaležni. Če boste razmišljali, da se vse dogaja le z najboljšim namenom, se vam bodo tudi situacije čez dan včasih odvijale bolje, kot bi si sami želeli.

Če si boste resnično zaželeli spremembo, ki bo vaše življenje usmerila na prave tire, vam bo zagotovo uspelo. V vas je moč, da živite polno in pozitivno življenje. Izkoristimo jo zlahka, preden nas življenje samo prisili k temu po težji poti, ker nas dobi nepripravljene.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri