To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Koliko časa dnevno preživite v naravi?

Koliko časa dnevno preživite v naravi? (foto: unsplash) unsplash
2. 9. 2019

Predstavljamo nekaj načinov, kako se povezati z naravo

Večina ljudi danes preživi ogromno časa pred računalnikom, televizijo, na telefonu, sede za mizo ali za volanom v avtu... Koliko časa pa preživimo v naravi? Čeprav vemo, da takšen način življenja ni zdrav, zelo težko najdemo čas in energijo za spremembo, da bi v svoj vsakdan vnesli več narave. 

Morda se trudimo živeti zdravo, a pri tem vse preveč pozabljamo na pomanjkanje narave; na svež zrak, jezera, reke, potoke, gore, hribe, morje, gozdove, travnike...

Nešteto raziskav je že pokazalo, kako uničujoče je lahko urbano življenje in življenje za ekrani ter kako potrebna je narava za naše zdravje. Sedeče življenje za ekrani povzroča debelost, depresijo, anksioznost, slabo koncentracijo... Tisti, ki več časa preživijo zunaj v naravi pa imajo manj zdravstvnih in psihičnih težav ter živijo dlje, saj niso tako pod stresom, imajo boljši pritisk, več vitamina D, boljši imunski sistem itd. 

Kako torej dodati več narave v življenje? 

1. Preživite več časa v naravi

unsplash

Preprosto, pojdite ven! Vzamite si vsaj 30 minut ali vsaj 1 uro na dan (vsak dan!) in se odpravite hoditi, teči, vrtnariti, meditirati... Negativni ioni bodo postopoma izboljševali vaš imunski sistem, bolj boste sproščeni in vsaj nekaj časa boste preživeli brez elektronskih naprav. Samo opazujte naravo počasi se boste notranje umirili, napetosti pa se bodo sproščale... 

2. Rožice, rožice... 

unsplash

Dodajte več rastlin v svojo pisarno, v svoj dom oz. tja, kjer preživite veliko časa! Tudi to vpliva na naše zdravje in počutje. V prostorih polnih rastlin je več vlage, manj prahu in v njih je prijetneje bivati. Raziskave kažejo, da že sam pogled na rastline ugodno vpliva na naše razpoloženje. 

3. Soba z razgledom

profimedia

Če je le mogoče, delajte na takem mestu, kjer imate razgled na zelene površine. To seveda ni vedno mogoče, v takem primeru si lahko pomagate s fotografijami narave, ki vas bodo motivirale, da se ob prvi priložnosti odpravite ven. 

4. Vikend oddih

unsplash

Če preživite delovne tedne v zaprtih prostorih, se takoj, ko imate prost dan, odpravite iz mesta in urbanega okolja ter si privoščite oddih nekje v naravi. 

5. Povežite se s hrano

profimedia

Z naravo se lahko povežete tudi s hrano, ki je zrastla iz zemlje; uživajte domačo in ekološko zelenjavo, sadje, oreščke, semena, stročnice, polnozrnate žitarice... Če nimate svojega vrta, najdite najbližjo lokalno hrano, ki je najbolj bogata s hranili. 

6. Zeleni fitnes

profimedia

Ko namenite svoj čas za gibanje in fitnes, prestavite to rekreacijo v naravo. Naj bo to tek ali hoja po gozdu, tudi telovadite lahko zunaj na prostem ali delate jogo. Poskusite in opazili boste, kako vas narava motivira, da se gibate dlje, kakor bi se v zaprtem prostoru ob tem pa še napolnite pljuča s svežim zrakom. 

unsplash

Nikoli ne prenehajte raziskovati svoje okolice; parkov, gozdov, hribov, dolin... Bolj kot boste blizu naravi, manj boste v stresu in bolj boste zdravi. 

Po predlogi: mindbodygreen.com

Poglejte si še: 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri