eli-defaria-100532-unsplash

Dlani se potijo, srce hitro bije, težko dihate, postajate omotični, ne morete se skoncentrirati - doživljate panični napad. Imate celo občutek, da boste kar umrli?

Čeprav panični napad mine, v najhujšem primeru lahko izgubite zavest. Stranski učinek pa je predvsem strah, ki se naseli v vas, da se vam bo to ponovno zgodilo, zaradi česar vas je strah zapustiti dom in početi različne stvari. Anksioznost vas hendikepira v življenju in lahko privede tudi do depresije ter občutka nemoči. 

Pri paničnih napadih gre za fizično manifestacijo tega, kar se dogaja v vas, predvsem v vašem umu in čustvih. "Panika se zgodi, ko telo reagira na stres," pravi psihiatrinja Ellen Vora. "Dejavniki, ki vplivajo na povečan stres pa so tudi kofein in sladkor," pravi. 

Panične napade jemljimo kot znake, da nekaj v našem življenju ni dobro. Življenjski stil, ki ga imamo, nas je privedel do kolapsa, torej je potrebno nekaj spremeniti pri sebi. Bodisi naš način delovanja, mišljenja, čustvovanja, prehrane, spanja ... 

Tukaj je nekaj nasvetov, kako se lahko izognete paničnim napadom v prihodnje: 

1. Podaljšajte svoje vdihe

Ko smo v paniki, je naše dihanje zelo plitko in hitro, kar še poveča anksioznost ter paniko. V takšnem primeru si recite: "V redu sem, to je samo panika" in počasi ter globoko vdihnite in izdihnite. 

2. Izogibajte se kofeinu ter sladkorju

Če ne želite dodajti še več stresa vašemu telesu, potem ne pijte kave in omejite sladkor (še posebej rafiniran sladkor). Jejte več zelenjave in industrijsko nepredelane hrane. 

3. Dodajajte magnezij

Dodajte k svoji prehrani magnezij. Zadostna količina magnezija vam bo omogočila, da boste lažje kos telesnim in duševnim naporom, saj deluje pomirjajoče na živčevje, nespečnežem prinese sanje in je eden od najučinkovitejših borcev proti stresu, hkrati pa širi žile, niža krvni tlak in krepi tudi srce, ki je zaradi stresa ponavadi pod veliko obremenitvijo.

4. Spanec naj bo prioriteta

Bodite pozorni, da si privoščite dovolj kvalitetnega počitka, miru in spanja. 

5. Prakticirajte prakse čuječnosti

Pri soočanju s stresom vam lahko pomagajo številne prakse, kot so meditacija, joga ali zgolj sprehodi v naravi, ki vas bodo pomirili. Poskusite. 

6. Najdite vzrok

Najbolj pomembno pa je seveda, da najdete vzrok, zakaj se vam dogajajo napadi panike, te pa lahko najdete zgolj in samo v sebi. Opazujte se, kako delujete v življenju, kakšne strahove ali bremena nosite v sebi. Zakaj dovolite, da vam stres pride do živega in vas uničuje? Zaradi česa se obremenjujete? Kakšne spremembe potrebujete za boljše življenje?

Zavedajte se, da imate moč, da premostite vsako paniko, ki se pojavi ... 

Po navdihu mindbodygreen.com

Sorodni članki

3 vprašanja, ki si jih zastavite, kadar ste zaskrbljeni ali anksiozni

Tudi vas včasih nenadoma preplavijo skrbi, ki jih ne znate razložiti niti sebi, kaj šele drugim? Skrbi vas, ko partner zamuja, skrbi vas, da boste koga prizadeli, da boste naredili…

9 znakov, ki kažejo na to, da imate anksiozno motnjo

Za anksioznostjo, ki je lahko posledica kemijskih reakcij v možganih, osebnosti, genov in/ali travmatičnih življenjskih dogodkov, trpi ogromno ljudi, samo 36% pa se jih…

Zdravstvena stanja, zaradi katerih morda čutite vrtoglavico

Se vam zdi, da vrtoglavica ni le posledica prehitrega vstajanja?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri