10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Navade za zdrav življenjski slog za zelo zaposlene ljudi

Navade za zdrav življenjski slog za zelo zaposlene ljudi (foto: profimedia) profimedia
19. 7. 2019

“Nimam časa” je pogost razlog, da se ne udeležimo vadbe, zanemarjamo zdravo prehrano, popoldan preležimo pred televizijo …  Te zdrave navade vam ne bodo vzele veliko časa, zato jih brez težav vključite v vaš naporen urnik. 

Ustvarite urnik

Tu se vse prične: če želite poskrbeti zase, morate biti organizirani na vseh področjih. Naredite seznam pomembnih opravil, ki morajo biti opravljena preden se lotite česa drugega. Tako ne boste pozabili na skrb zase, niti ta ne bo sovpadala z drugo aktivnostjo. 

Imejte zdrave spalne navade

To lahko vzdržujete ne glede na to, kako naporno postane v službi. Prizadevajte si, da se boste vsak dan (tudi na prost dan) v posteljo odpravili približno ob enaki uri in si namenili dovolj nočnega počitka. Ko uredite to, boste verjetno rešili težave z zmedenostjo in nekoncentracijo. Ker si bodo možgani lahko odpočili, boste lažje razmišljali. 

Pijte zadosti vode

Če govorimo v prispodobi, je voda vaše gorivo. Brez nje postanete utrujeni, misli so motne, verjetno boste posegli po nečem sladkem, čeprav ste v resnici žejni. Zato si omislite steklenico, ki jo boste lahko imeli vedno pri roki in jo napolnite z navadno vodo. Če se je naveličate, vodi dodajte sadje ali zelenjavo. Nikakor pa ne pijte sladkih pijač, s katerimi si ne boste naredili nikakršne usluge. 

Redno telovadite

Pri tej točki boste verjetno pomislili na kopico dela in malo časa, pa utrujenost, ko  končno pridete domov. Vse se da, če se hoče, pravi rek in tudi tu je tako. Trudite se, da bi se vsak dan gibali vsaj 20 minut (na primer odšli na sprehod). Lahko razbijete tudi na dvakrat po 10 minut, zapomnite pa si, da je to minimalna količina gibanja, ki jo vaše telo potrebuje dnevno. Kadar imate vsaj pol ure časa, lahko opravite visoko intenziven trening, vsak teden pa si skušajte vzeti vsaj eno uro za kardio vadbo in eno uro za vadbo za moč. 

Dobre prehranske navade

Te vas ne bodo stale veliko več časa, zato je vredno preizkusiti. Poleg tega boste opazili, da zdrava prehrana dvigne ravni energije, zato boste lahko bolje opravili delo. Malico si začnite nositi od doma in opustite restavracije ter poseganje po sladkarijah, ki nadomestijo večji obrok. Doma pa že med vikendom pripravite priloge in omake, ki jih boste kasneje lahko samo pogreli, dodali kakšno sestavino in kosilo bo narejeno. Trudite se, da jeste doma pripravljeno hrano, restavracije pa si privoščite le ob posebnih priložnostih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri