10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Čarobni napoj

23. 11. 2006

Vse se začne in konča pri vonju. Ne verjamete? No, pa poglejmo primer. S prijatelji se za­bavate v lokalu in tedaj opazite dolgonogo lepotico. Ko se ji približate, začutite njen parfum, kar vas še dodatno podžge. Čez nekaj ur se že strastno poljubljata v vašem novem avtu. Ona je popolnoma omamljena od vaše vodice po britju in vabilu na kavo v vašem stanovanju se seveda ne more upreti. Ko se končno zbudita iz parfumske omame, je že nov dan in čas za nov odmerek tega skrivnega kemičnega orožja.

Junaki s prejšnje strani

Že odštevate dneve do zadnjega letošnjega dne, ko se vsi, tudi najbolj zakrknjeni samci, prelevimo v največje svetovne žurerje in zapeljivce? Sicer pa veste, kako gredo te reči: po naključju se znajdete na dolgočasni zabavi. Tam pa povsem nenadejano spoznate prijateljico prijateljice svojega prijatelja. In kako jo boste najlaže zvabili v posteljo? S kombinacijo šampanjca in čarobnega napoja v obliki toaletne vode.

Toaletna voda Kenzo Jungle Homme 100 ml

13. 030 SIT (54, 37 EUR)

Toaletne vode in vodice po britju znamke Kenzo so znane po močnih lesnih tonih. Pa veste, kaj to pomeni? Tega, da se zapo­dite v prvo hosto, požagate najbolj sočno drevo in se namažete z drevesno smolo, gotovo ne. Tudi poležavanje med požaganimi hlodi vam ne bo pomagalo. Govorimo o eteričnih oljih tropskih dreves, ki imajo navadno neobičajen, suh in rahlo grenak vonj. Primerno za nenavadne moške, ki se radi oblačijo ekstravagantno.

Losjon za po britju Dior Homme 100 ml

10. 900 SIT (45, 48 EUR)

Se vam zdi polivanje s toaletnimi vodami preveč poženščeno početje? Se vam lebdenje v oblaku parfuma upira? Elegantna vo­dica za po britju vsebuje ravno pravšnjo koncentracijo omamnih hlapov, ki bodo še vedno privlačili nasprotni spol, vi pa se jih boste v nekaj minutah tako navadili, da jih sploh ne boste zaznavali več. Ženske pravijo, da je v tem vonju nekaj skrivnostno privlačnega, moški, ki si ga omisli, pa nevzdržno seksi.

Toaletna voda L’Homme Yves Saint Laurent 60 ml

12. 860 SIT (53, 66 EUR)

Letošnjo moško parfumsko zimo zaznamujejo tople, sadne in praznično začinjene vonjave. Takšna je tudi nova toaletna voda ene najelegantnejših svetovnih modnih hiš, Yvesa Sainta Laurenta. Vonj je mešanica vonjev zrelega sadja in grobe elegance kla­sičnih pariških moških dišav z začetka minulega stoletja. Nekatere ženske pravijo, da jih spominja na aromatiziran tobak za pipo, spet druge na praznovanje novega leta ob zakurjenem kaminu.

DKNY Red Delicious Men 30 ml

9. 200 SIT (38, 39 EUR)

Kako naj diši toaletna voda, katere steklenička je izdelana v obliki steklenega, rubinasto rdečega jabolka? Po jabolkih? Ne! Po jabolčnem zavitku, ki mu je mama primešala veliko količino cimeta, kardamoma, vanilje, skorjico pa na debelo posula s slad­korjem. A pozor! Ne bodite preveč presenečeni, če se bo vaša boljša polovica zagrizla v vaš vrat, ko si boste nanesli nekaj kapljic tega prepovedanega rajskega sadeža.

Boss Hugo Boss Bim Black Edition 40 ml

10. 650 SIT (44, 44 EUR)

Se nikakor ne morete odločiti za eno samo vrsto vonja? Še vedno tehtate med dvema različnima možnostma: med svežimi šport­nimi dišavami ali med sladkimi sadnimi vonjavami. A če dobro pomislite . . tudi grenka eterična olja lesnih vonjev in ekso­tič­nih oreščkov niso slaba. Če se boste odločili za novo Bossovo kroglico, boste z enim metom zbili vse keglje: vonjava namreč združuje vse te skupine vonjev. V začetku je svež, potem za trenutek sladek, na koncu pa se prelevi v zanimiv lesni vonj.

Calvin Klein Euphoria Men 50 ml

12. 760 SIT (53, 25 EUR)

Zdi se, da imajo dišave, ki nosijo ime ameriškega modnega oblikovalca CK, neko prepoznavno osnovo, ki smo jo lahko zaznali že v njegovi največji svetovni uspešnici Obsession. Če ste bili pred leti s takratnim vonjem naravnost obsedeni, pa boste zaradi nove toaletne vode naravnost evforični. Z nekaj sreče vam lahko uspe spoznati žensko, ki bo prav tako evforična kot vi; vsaj CK Euforična, saj so minulo jesen predstavili vonj za ženske z istim imenom.

Kaj pa tako lepo diši?

Svojo boljšo polovico sem nekoč slišal reči, da se brez parfuma počuti kot gola. Sam sicer v njeni goloti ne vidim nič slabega, ona pa zaradi tega nerga, vse dokler se a) ne obrneva nazaj proti domu, kjer si nanese potrebni odmerek, b) ne zapeljem do najbližje parfumerije, kjer si za silo pomaga z dišavo iz testne stekleničke. Nekoč sem se ji zaradi tega posmehoval, danes pa ji postajam popolnoma enak.

Toaletna voda Gant Liquid 30 ml

8. 790 SIT (36, 68 EUR)

Ste si kdaj predstavljali, da bi dišali po sveže narezani zelenjavi in sadju? Kot kaže, v koz­metični industriji že nekaj časa vlada navdušenje nad sadjem, saj ga najdemo skoraj povsod: v gelih za prhanje, v kremah za obraz in telo, v toaletnih vodah in celo v ženskih šminkah. In po čem diši nova Gantova dišava? Mene je še najbolj spo­minjal na vonj sveže zelene solate. Ko sem za mnenje vprašal svojo najdražjo, saj pravijo, da imajo ženske boljši nos kot moški, je bila prepričana, da diši po zeleni lu­pini sveže nare­zane lubenice. Vsekakor svež in precej ne­obi­čajen vonj. Pazite le, da s količino toaletne vode ne boste pretiravali, sicer se vam lahko zgodi, da vas bo napadla in ogrizla horda podivjanih vrtnih polžev.

Losjon po britju v razpršilu Burberry Brit For Men 100 ml

11. 700 SIT (48, 82 EUR)

Bolj tipično britansko dišavo bi si teže omislili, kot je znamenita znamka britanskih oblačil, znana predvsem po malce pustem karirastem vzorcu, katerega osnova je navadno oker, na njej pa se pre­ple­tajo tanke črte v rdeči, beli in črni barvi. Nostalgičen in grenak vonj spominja na žlahtne plesni vins­kih kleti in starih gradov. Za tiste, ki se odlično znajdete v svetu dišav, naj povem, da močno spominja na žensko različico parfuma Mitsuko, znamenitega pariškega proizvajalca parfumov Guerlain.

Kako izbrati dišavo zanjo?

Ha, če ste mislili, da boste nakup božičnega darila za svojo boljšo polovico opravili prej kot v desetih minu­tah (z zavijanjem darila vred), se hudo motite. Ne poznam namreč nobene ženske, ki bi bila zadovoljna z vsako novostjo, ki se pojavi na parfumskih policah trgovin. Obstaja pa nekaj odličnih trikov, kako se zadeve lotiti izredno učinkovito.

Ko je ne bo doma, si natančno oglejte, katere dišave uporablja.

Časi, ko so ženske prisegale na en sam parfum, so že davno minili, zato je teh stekle­ničk gotovo vsaj pet. Da kasneje ne boste v zadregi, si njihova imena lepo zapišite na kos papirja.

V parfumeriji poiščite prijazno prodajalko in ji pokažite seznam.

Če je gospo­dična vsaj malo izurjena, bi morala iz naštetih parfumov izluščiti skupno lastnost in vam predlagati vsaj tri dišave iz podobne skupine vonjav.

Kupite manjše stekleničke.

S tem vas ne nameravamo nagovarjati k stis­kaštvu; prav nasprotno, saj manjše ni nujno tudi cenejše. Manjšo stekle­ničko ženske laže nosijo v torbici, poleg tega pa dišava, ki je hitro ne pora­bimo, sčasoma spremeni strukturo in s tem tudi vonj.

Namesto toaletne vode raje podarite parfumsko vodo.

Navadno so te ste­kle­ničke lepše oblikovane (so malce dražje), dišava pa je precej intenzivnejša.

Pa poglejmo še tri predloge, česa nikoli ne smete storiti:

Bi radi izvedeli, kateri parfum ji je všeč?

Nikar se ne pretvarjajte, da ku­pu­jete parfum za znanko, mamo ali sestro, in ne prosite je, naj vam pomaga izbrati dišavo zanje. Ženska svoji znanki, prijateljici, še najmanj pa tašči nikoli ne bi podarila parfuma, ki je všeč tudi njej sami.

Ne eksperimentirajte.

Če je navajena uporabljati sladke sadne dišave, ji nikar ne vsiljujte svežih in grobih vonjev.

Nikoli ne podarjajte ponaredkov pravih dišav, ki jih lahko kupite na novo­let­nih stojnicah ali na tržnici.

Taka vonjava bo v začetku res dišala sila podobno kot Chanel 5, čeprav bo na njem pisalo Chennell 6, čez čas pa bo razvila vonj, ki je navadno še bolj ogaben od čistila za WC-školjko.

Miha Povirk

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri