profimedia-0334627485

Telo nam s hormonskimi spremembami, nihanjem v teži in splošno utrujenostjo sporoča, da ne postajamo nič mlajši. Kar pa ne pomeni, da moramo to kar sprejeti.

Morda čas, v katerem pretečete 5 kilometrov, res ni več tako kratek, kot je bil, vaši prsti pa tudi niso več tako navdušeni nad idejo, da bi cel dan stisnjeni preždeli v čevlju z 10-centimetrsko peto. Vendar to ne pomeni, da se morate sprijazniti s starostjo. Še dolgo lahko ohranjate mladosten videz, če boste v svoje življenje vpeljali športne aktivnosti. 

S pomočjo telovadbe se pomladimo, v starejšem obdobju pa žanjemo sadove tako pri boljših zmogljivostih telesa kot pri dobrem delovanju možganov. Poleg tega s pomočjo telovadbe spet prevzamemo nadzor nad svojim življenjem. Fizična aktivnost pripomore k občutku mladosti, kar vključuje tudi boljši spomin, razumevanje, splošno zdravje ter celo življenjsko dobo. 

Ohranjajte mladostno telo na naslednje načine:
  • redno telovadite
  • preizkusite nov šport ali aktivnost
  • ukvarjajte se s fizičnim delom

Aktivni lahko ostanemo z redno vadbo, v kateri uživamo ter s preizkušanjem aktivnosti, ki nas zanimajo. Koga mika supanje? Kaj pa kolesarjenje v temnem prostoru? Hkrati premislite tudi o tem, kakšne spremembe lahko vnesete v svoje življenje. Ko se pomikate proti srednjim letom, si lahko privoščite, da izpustite kakšno obveznost, ki ste si jih včasih naložili. Tako boste imeli več prostega časa, v katerm si privoščite več pohodov, dogodivščino s kanujem za konec tedna in podobno.

Ne pozabite na psihično zdravje

Za mladostnejše življenje je potrebno vzdrževati tudi psihično zdravje. Z leti nabiramo izkušnje, tako dobre kot slabe. Na žalost moramo včasih izkusiti tudi travmo, tegobe oziroma izgubo ljubljene osebe. Življenje je lahko zelo težko, zato je skrb za psihično zdravje in dobro počutje tako pomembna.

Za svoje psihično zdravje skrbimo avtomatično, kadar imamo občutek, da smo mlajši, kot smo v resnici. Poleg tega nizko subjektivno starost povezujejo z nižjim tveganjem za hujšo depresijo. Kako se lahko torej počutimo mlajše, če naše psihično stanje ni ustrezno?

Skrbite za dobro počutje:

  •  uporabljajte tehnike čuječnosti
  •  zmanjšajte stres
  •  ustvarite si krog podpornikov v obliki prijateljev in družine
  •  vzemite si čas zase
  •  če potrebujete strokovno pomoč, jo poiščite
Če želite narediti še kaj dobrega zase, se pridružite našemu 21-dnevnemu WELLNESS IZZIVU. 
Kaj bomo počeli? 

Vsak dan bomo naredili eno pozitivno spremembo – na področju gibanja, prehrane, dobrega počutja … Eno samo. Preprosto. Dosegljivo. In jo zapisali.

prijateljice

Med vsemi, ki se boste prijavili, bomo:

1. teden in 2. teden izziva izbrali 4, ki bodo prejeli po eno darilno kartico Mercator v vrednosti 20 evrov. Vsak konec tedna izžrebamo dva nagrajenca.

Ob koncu akcije pa bo nekdo izmed prijavljenih prejel:

Darilno kartico Mercator v vrednosti 40 evrov.

Ne čakajte na pravi trenutek – začnimo! Prijavite se na tej povezavi: 21-dnevni wellness izziv: Dobro sem 

Sorodni članki

21-dnevni wellness izziv: Dobro sem

Naše telo je čudovit instrument, ki zaživi v gibanju. Toda ni samo telo tisto, ki potrebuje našo pozornost. Prebudimo tudi pozitivna čustva in poskrbimo za dobro počutje. Pridružite…

Kako ostati aktiven tudi pozimi? (brez dolge pavze, brez novoletnih zaobljub o hujšanju)

Spomladi in poleti izberete kopico športnih aktivnosti, ki jih redno izvajate in s tem skrbite za svoje zdravje. Potem se z jesenjo po maratonih pričnejo mrzli dnevi in vsak…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri