10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kaj piti v savni?

3. 1. 2007

Vemo, da je občutek žeje značilen pokazatelj ravnovesja tekočinskih razmerij v telesu. Vendar pa je obdobje intenzivnega izločanja potu v savni razmeroma kratkotrajno in občutek žeje je pogosto posledica drugačnih vzrokov.

Priporoča se ne preveč sladek čaj. Zanimivo je, da bi glede na dogajanje v organizmu bolj ustrezala hladna pijača, ki bi pomagala pri ohlajanju, toda večina obiskovalcev z veseljem sega po toplih in celo vročih napitki. Pomembno je sprotno pitje tekočine, da bi zavarovali ledvice.

Savnanje najbolj prija pozimi in nasploh v bolj mrzlih mesecih, zato je priljubljeno kot dodatek k smučanju, med katerim smo ves dan čezmerno obremenjevali noge. Pristaši zdravega življenja svetujejo, da po večurni smučarski utrujenosti ne pomislimo najprej na sprostitev s pijačo, ampak da raje odidemo v savno. Tudi če smo na smučarskih počitnicah vsak dan v savni, ni nič narobe. Pa to ne velja samo za smučanje, ampak tudi za številne druge aktivnosti.

Savna pride prav po napornem športnem treningu, saj vemo, da se strupeni fiziološki produkti intenzivnega mišičnega dela učinkoviteje odplavljajo pri razgretem telesu in ob intenzivnejšem kroženju krvi in limfe. Vendar tudi v tej smeri ne smemo pričakovati čudežev.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri