Dobro počutje Promocijsko sporočilo

Pokica - klasična, s slanino in papriko, čokolado, karamelo ali z okusom jabolčnega zavitka ... Vse morate poskusiti

12. 11. 2017
Deli
Pokica - klasična, s slanino in papriko, čokolado, karamelo ali z okusom jabolčnega zavitka ... Vse morate poskusiti (foto: Promocijski material)
Promocijski material

Maja in Špela Lukas, Uroš Požgan in Alen Velcer so imena, ki stojijo za Pokicami, produktom, ki se je uvrstil med osmerico, ki jih bomo lahko spoznali v drugi sezoni Štartaj, Slovenija!

Pokica je pokovka, ki je narejena iz posebne sorte gensko nespremenjene koruze, brez umetnih barvil in ojačevalcev okusa ter pripravljena brez olja. Dodani pa so ji slastni prelivi, ki jo naredijo še bolj hrustljavo in slastno. Pokica vsebuje sestavljene ogljikove hidrate, vlaknine, vitamina B1 in B2, kalij, magnezij in antioksidante.

Našli jo boste v petih različnih okusih:

  • klasična Kino Pokica s kakovostnim maslom in morsko soljo,
  • Pokica slanina & dimljena paprika za ljubitelje močnejših okusov,
  • Pokica black & white čokolada, kombinacija žlahtne temne in nežne bele čokolade, in
  • Pokica karamela &arašidovo maslo za sladokusce.
  • Za vse ljubitelje jabolčnega štrudla pa je na voljo Pokica z okusom pravega domačega jabolčnega štrudla s posipom cimeta. Prav takšnega, kot ga pečejo naše mame in babice.

Kako se je začela zgodba s Pokico?

Kaj je bil vaš navdih za zasnovo produkta, po katerem vas bo kmalu poznala vsa Slovenija? Ste osebno pogrešali tak produkt, ste nadgradili slabo izvedeno idejo koga drugega ...

Uroš je od malega oboževal kokice, a pri nas si dolgo lahko kupil samo slane. Kasneje so se jim pridružili tudi sladki okusi, a nič od tega ni bilo »to to«.

Se morda spomnite trenutka, ko ste prišli na to 'aha' idejo? Je z njim povezana kakšna zanimiva anekdota?

Idejo o kokicah z okusi je dobil Uroš že pred leti na potovanju. Kako je nas, ostale člane, seznanil z njo, kdaj in kako smo se lotili realizacije, pa lahko preverite v oddaji na POP TV.

Ste svojo podjetniško idejo testirali tudi v praksi? Npr. pri svojih bližnjih, prijateljih, znancih? So bili njihovi odzivi tisti, ki so vas prepričali, da ste našli recept za produkt, s katerim bi bilo mogoče uspeti?

Kokice smo od začetka pokali na kuhinjskem aparatu v domači kuhinji. Prelive smo pripravljali v ponvicah, jim dodajali različne sestavine, raziskovali različne okuse ... Tiste, ki so nam bili všeč, smo seveda dali v test našim najbližjim, družini, prijateljem in znancem. Večkrat smo jih odnesli na kako zabavo, kjer večina ni vedela za kaj se pravzaprav gre in tako smo dobivali pristne odzive. Ti odzivi so za nas predstavljali potrditev, da določen okus dodelamo do konca, nekatere pa smo tudi opustili.

Ste se, preden ste se lotili izvedbe ideje, pozanimali, ali na trgu morda že obstaja kaj podobnega in raziskali, ali povpraševanje za takšnim produktom obstaja? Ali pa ste se v projekt vrgli bolj intuitivno: ste v idejo tako verjeli, da ne glede na indice ali pomisleke pri vas skorajda ni bilo dvoma, da bi z njim ne uspeli?

Preden smo se lotili izvedbe smo raziskali slovenski trg in ugotovili, da podobnega izdelka pravzaprav ni. Hkrati smo raziskali tudi tuje trge, predvsem Avstrijo in Nemčijo ter ugotovili, da tam že poznajo kar nekaj kokic z različnimi okusi, prevladujejo pa sladki. Večina proizvajalcev sicer dela s praški in umetnimi sestavinami, tisti z naravnimi so v manjšini.

Mi smo se odločili Sloveniji predstaviti kokice z sestavinimi, ki ne vsebujejo umetnih barvil in ojačevalcev okusa. V idejo smo verjeli od samega začetka, projekt Štartaj Slovenija pa je bil tisti »push« kot temu radi rečemo. 

S katero fazo realizacije projekta od izvorne ideje do postavitve na trg se vam je zdela najbolj zahtevna? In kako ste (morda s tem pomagate drugim slovenskim podjetniškim talentom) te izzive nato le zmogli?

Od ideje do realizacije je preteklo (le) 6 mesecev trdega dela, raziskovanja, načrtovanja, iskanja in organiziranja. Vse faze so bile po svoje zahtevne, hkrati pa smo (in še) v vsem uživamo. Med seboj smo si določene naloge razdelili, tako da smo si s tem olajšali delo, za tiste najbolj zahtevne pa smo poskrbeli timsko.

Kako vidite svojo uvrstitev vašega produkta med Sparovo osmerico v Štartaj, Slovenija! oz. kateri del njihove pomoči (pri promociji ali plasiranju izdelka na trg) vam največ pomeni?

Sodelovanje v projektu za nas predstavlja nepredstavljivo. Naši izdelki so prvič na prodajnih policah in to v tako veliki trgovini kot je Spar. Noro. Smo zelo veseli in ponosni, hkrati pa je vse skupaj ena velika motivacija za nadaljevanje dela. To, da so nam omogočili plasiranje izdelka na slovenski trg nam pomeni ogromno.

Kaj bi svetovali tistim, ki se ta hip lotevajo svoje lastne podjetniške ideje, a ne vedo, kako bi se izvedbe projekta lotili?

Najprej se naj vprašajo, ali verjamejo v svojo idejo in ali imajo ob sebi tiste »prave« ljudi. Če je odgovor da, potem veselo na delo! Nikoli nihče ne bo naredil nekaj namesto vas, zato naredite načrt, razdelite si delo in predvsem vztrajajte.

Vaš življenjski moto?

Trenutno bo to kar slogan Štartaj Slovenija - »sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse«. Popolnoma drži.

Podprite jih z nakupom v megamarketih Interspar in ogledom oddaje vsako nedeljo na POP TV. #startajslo