Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Poskrbite za srečo s svojo dnevno rutino

Poskrbite za srečo s svojo dnevno rutino (foto: profimedia) profimedia
10. 5. 2019

Ste srečni? Verjetno vedno obstaja kaj, kar bi lahko še izboljšali ali česar bi se lahko znebili za srečnejše življenje. Za to lahko poskrbite kar z dnevno rutino, če vanjo dodate aktivnosti, ki bodo skrbele za dobro počutje.

  • Smejte se

To že počnete, takrat ko ste zares srečni. Kaj se pravzaprav zgodi? Kadar se smejete, se v možganih sprosti dopamin, kar vas naredi še srečnejše. Takrat se z osebami tudi bolj povežete.

To ne pomeni, da morate naokrog hoditi s prisiljenim nasmehom, vendar trik uporabite, ko boste imeli slab dan. Oglejte si zabaven posnetek, pokličite prijatelja ali se spomnite prigode iz izleta. Opazujte, kako bo nasmeh v trenutku izboljšal razpoloženje.

  • Naspite se

Hitro življenje nas sili v to, da spimo manj, kot bi morali in se čez dan skušamo prebiti z neskončnim številom skodelic kave. To boste morali spremeniti, če želite, da vaš dan poteka bolj pozitivno. Ob pomanjkanju spanja telo ne more delovati pravilno in s polno paro, zato težko razmišljate, se ne morete zbrati in se hitro razdražite že ob malenkostih. Namesto obilice kofeina (ki moti vaš spanec), si privoščite zadostno količino nočnega počitka, le-tega pa omejite na dopoldanski čas.

  • Telovadite

Vadba ne vpliva dobro le na vaše telo, ampak tudi zmanjša stres, anksioznost in simptome depresije. Ob gibanju se sproščajo hormoni sreče, zato po treningu na vse skupaj gledate bolj pozitivno. To ste verjetno že doživeli, ko ste se slabo razpoloženi odpravili kolesarit in se vrnili z nasmeškom in slikami čudovitih razgledov, ki so vas spremljali na poti.

  • Pomembno je, kaj date na krožnik

Hrana precej vpliva na razpoloženje. Pomislite, kako se počutite ob večerji z bližnjimi, kjer si za hrano vzamete precej časa, jo okusite in ste jo pripravili sami. Potem pa skušajte v misli priklicati včerajšnje “kosilo” pred računalnikom v službi. Se sploh spomnite, kaj ste jedli?

Verjetno ste dojeli bistvo - jejte počasi, okušajte in dobro prežvečite hrano. S tem boste poskrbeli za dobro prebavo in prav tako za počutje, saj bo obrok nekaj veselega, morda celo kvaliteten čas z družino.

  • Bodite hvaležni

Hvaležnost daje neprecenljiv občutek zadovoljstva, ki bi ga težko opisali, preden ga doživite sami. Vnesite to v vsak dan in najdite malenkosti, za katere lahko rečete “hvala”. Bodite hvaležni, ker je po nekaj dneh končno posijalo sonce, ker na poti v službo niste imeli gneče, ker ste lahko dan preživeli v gozdu s svojim kosmatincem … Vsak dan imate veliko priložnosti za izkazovanje hvaležnosti, če jih le želite videti.  

Preverite tudi: TO so najboljši tekaški copati leta 2019 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri