10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Potujete v tujino? To je 5 najpogostejših vprašanj

10. 2. 2017 Promocijsko sporočilo

Vemo, da radi potujete, saj dobivamo številna vprašanja o tej tematiki. In ker boste tudi letos številni za svoj zimski dopust izbrali zanimive kraje izven meja Slovenije, smo zbrali nekaj odgovorov na napogostejše vprašanja kako se pripraviti na dopustovanje v tujini.

1. Kakšna je razlika med turističnim zavarovanjem in zdravstvenim zavarovanjem na potovanjih v tujini z asistenco?

S turističnim zavarovanjem Zavarovalnice Triglav se učinkovito zavarujete pred nepredvidenimi dogodki in posledicami, ki se zgodijo vam in vašemu premoženju na potovanjih v tujini. Bolj natančno takole:

  • Turistično zavarovanje krije stroške nujnega zdravljenja in stroške prevoza zaradi bolezni ali nezgode, ki se zgodijo v tujini, stroške pravne pomoči, stroške, ki izhajajo iz odgovornosti, stroške poškodbe ali uničenja prtljage in osebnih stvari, prekinitev zavarovanja zaradi nepredvidenih dogodkov, zlorabo plačilnih kartic in stroške izdelave novih dokumentov.
  • Zavarovanje nudi finančno varnost v okviru dogovorjene zavarovalne vsote za kritje stroškov nujnega zdravljenja in stroškov prevoza zaradi bolezni ali nezgode ter zagotavlja 24-urno medicinsko asistenco.
  • Če v tujino potujete vsaj 3 x letno, vam priporočamo sklenitev letnega zavarovanja, ki velja za neomejeno število potovanj, vendar posamezno ne sme trajati več kot 60 dni.

Druga možnost je zdravstveno zavarovanje na potovanjih v tujini z asistenco, ki krije stroške nujnega zdravljenja in stroške prevoza zaradi bolezni ali nezgode, ki se zgodi v tujini. Tu torej vaše premoženje ni vključeno. Priporoča pa se za daljša bivanja v tujini.

Več koristnih vsebin za brezskrben vsakdan najdete na portalu Vse bo v redu.

2. Kdaj skleniti turistično zavarovanje?

Velja poudariti, da turistično zavarovanje Zavarovalnice Triglav začne veljati šele naslednji dan po sklenitvi zavarovanja in plačilu premije ali kasneje, zato ga je treba skleniti najpozneje na dan pred potovanjem ,ne glede na prodajno pot.

Zdravstveno zavarovanje v tujini pravtako začne veljati šele naslednji dan po sklenitvi zavarovanja in plačilu premije ali kasneje. Treba ga je urediti preden prestopite slovensko mejo. To lahko storite na poslovnih mestih Zavarovalnice Triglav ali na pooblaščenih turističnih agencijah. Če želite zdravstveno zavarovanje za tujino skleniti prek spleta, je treba za to poskrbeti najpozneje na dan pred odhodom v tujino.

3. Kako prijaviti škodni primer?

Priporočamo, da v primeru nezgode ali bolezni v tujini pokličete Triglav zdravstveno asistenco, ki nudi 24-urno pomoč oziroma asistenco, in sicer na tel. št. +386 59 09 18 81. Ta bo potem organizirala zdravljenje in v okviru zavarovalne vsote pokrila stroške zdravljena v bolnišnici ter stroške prevoza do bolnišnice ali v domovino. Radi bi poudarili, da se je na Triglav zdravstveno asistenco potrebno obrniti takoj oziroma najkasneje v 48 urah.

4. Je možno zavarovati odpoved potovanja?

Sklenete lahko odpoved turističnega potovanja, ki krije stroške odpovedi turističnega potovanja ali letalske karte, ki jih kot kupec turistične storitve morate povrniti organizatorju zaradi odpovedi oziroma neudeležbe na potovanju.

Stroški so kriti v primeru:

  • nezgode, smrti ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovanca,
  • smrti zavarovančevih svojcev, ki zavarovancu onemogoča potovanje,
  • nezgode ali nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovančevih ožjih svojcev, ki zavarovancu zaradi potreb ne nega ali hospitalizacije onemogoča potovanje,
  • uradnih pozivov,
  • elementarnih nesreč.

Zavarovalnica Triglav krije v navedenih primerih stroške odpovedi potovanja tudi vašim družinskim članom, če so navedeni v isti polici. Prav tako krijemo stroške odpovedi potovanja zavarovancu, če se vsi v isti polici navedeni sopotniki niso mogli udeležiti potovanja zaradi zgoraj navedenih vzrokov. Zavarovanje morate skleniti v roku 24 ur od nakupa turističnega aranžmaja oziroma letalske karte.

5. Po čem se razlikujejo paketi turističnih zavarovanj?

Izbirate lahko med tremi paketi zavarovanj, ki omogočajo kritja po vaši meri in so časovno prilagojeni času trajanja potovanja oz. potovanj. Podrobneje si pakete poglejte na tej povezavi zavararovalnice Triglav.

Več koristnih vsebin za brezskrben vsakdan najdete na portalu Vse bo v redu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri