bolecine-v-ramenih

Preprosta vaja, ki spravi v gibanje hrbtenico in sprosti ramena. Izvajate jo lahko tudi kadarkoli v službi, če dlje časa sedite. 

Dolgotrajno sedenje v službi, nepravilno sedenje, delo za računalnikom, pomanjkanje vsakodnevnega gibanja in ustreznih vaj za razbremenitev tenzij v telesu ... Vse to se pogosto odraža v bolečih ramenih.

Zato smo danes pripravili preposto vajo - vroča mačka, ki vas bo napetosti v ramenih razbremenila. Izvajate jo lahko kadarkoli in kjerkoli, tudi v službi. 

Tako jo izvajate

1. Usedite se na zunanji rob stola, noge imejte razkrečene v širini bokov. Roke vam ob strani visijo dol.

2. Vdihnite, ramena zavrtite nazaj, pogled usmerite navzgor in hrbet usločite navznoter.

3. Izdihnite in ukrivite hrbet, pri tem potegnite trebuh noter.

Vajo ponovite vsaj petkrat.

Vaja za ramena

Preberite še:

Sorodni članki

Vaja, ki bi jo morali izvajati vsak dan (video)

Odlična vaja, ki med drugim pomaga pri težavah s kolki in pri bolečinah v spodnjem delu hrbta zaradi večurnega sedenja. In tako preprosta, da jo lahko naredite kadarkoli in…

Katera vaja je najboljša za hitri trening v službi?

Tisti, ki v službi veliko presedite ali izvajate ponavljajoče se gibe, se po nekaj urah zagotovo srečate z otrdelim vratom, mravljinci po hrbtu in bolečim križem. Prijetno pa…

Preproste vaje, ki jih lahko izvajate v pisarni

Kaj lahko storite, da se po nekaj urah sedenja ne bodo pojavili otrdel vrat, mravljinci po hrbtu in boleč križ?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri