zelja_eDpv1be

Ni vseeno, katere cilje si zadaste ob novem letu in prav tako ne, kako se vsega skupaj lotite. Preverite nekaj ključnih napak, ki jih lahko naredite pri zaobljubah.

Nekaj dni v novem letu je že mimo in zdi se vam, da novoletne zaobljube spet ne bodo izpolnjene. Kaj počnete narobe in kaj bi morali početi drugače, da se jih boste končno lotili? Poglejmo nekaj ključnih napak.

Svoje zaobljube postavite v negativni obliki

Novoletne želje naj bi bile nekaj dobrega, nekaj, zaradi česar bomo postali boljši in uspešnejši v življenju. Če si na primer zastavite, da ne boste počeli tega ali onega ali da boste prenehali z nečem, je to nekaj negativnega, čemur se vsaj podzavestno upirate. Pretentajte možgane tako, da cilje postavite v pozitivni noti. Na primer:

  • Nezdravo prehrano v službi bom zamenjal/a z nasitno malico, ki jo prinesem od doma. (Namesto: Nehal/a bom jesti hitro hrano.)

  • S športom se bom ukvarjal/a vsaj dvakrat tedensko. (Namesto: Nehal/a bom poležavati na kavču in čim več časa preživel/a v telovadnici.)

  • Lotil/a se bom zdrave navade _________ . (Ne bom več kadil/a, ne bom več gledal/a nadaljevank, ne bom iskal/a izgovorov za izpuščanje vadbe …)
Pozabite na razlog

Ko se na primer odločite, da boste nehali kaditi, se ne vprašate, zakaj ste pravzaprav začeli s to navado in zakaj jo še naprej vzdržujete. Je kajenje sprožil kakšen stresen dogodek ali zgolj družba? Odgovorite si na “zakaj” in nato razmislite, kako bi lahko potrebe vseeno zadovoljili brez tega škodljivega dejavnika. Kako bi se lahko drugače sprostili, kot da odhitite na odmor za cigareto ali dve? Ni dovolj, da si obljubite zgolj, da se boste znebili navade, pa nimate pravega načrta, kako to storiti.

Zaobljube so premalo specifične

Morda ne veste, na katerem koncu bi se lotili cilja, ker niste natanko določili, kaj sploh želite doseči. “Več bom telovadil/a” je dobra zaobljuba, vendar kaj to zares pomeni? Boste podaljšali treninge za nekaj minut, bodo ti bolj intenzivni ali boste en dodaten dan posvetili vadbi? Kako boste telovadili in ali želite preizkusiti kaj novega? Vam bolj ustreza fitnes ali narava, bi se radi udeležili vodene vadbe ali bi telovadili sami?

Vsak cilj razdelajte in določite dan, ko se ga boste lotili. V urniku naredite prostor za to, kar ste si zastavili in naredite načrt, do kdaj morate doseči manjše cilje. To vam bo pomagalo, da ga ne izpustite, ampak tudi zares uresničite, kar ste si zaželeli.

Vse moram doseči sam/a

Vsak si zastavi svoje zaobljube, torej jih mora vsak izpolniti sam, kajne? Ni čisto tako. Če se na primer odločite, da boste izboljšali odnos s partnerjem ali prijateljem, se mora druga oseba prav tako potruditi kot vi. Ko želite izgubiti nekaj odvečnih kilogramov, boste zagotovo potrebovali podporo družine in prijateljev, ki vam bodo stali ob strani še posebej ob dneh, ko boste kršili dieto. Tudi za redno vadbo potrebujete nekoga, ki vas bo spodbujal ali celo telovadil z vami.

Opomnite se, da niste sami in prav nič šibkega ni v tem, da prosite za pomoč. Zaobljub se lotite z osebami, ki jim lahko zaupate, saj sami ne boste prišli daleč in se boste udali ob prvi oviri.

Uspeh je odvisen od trdne volje

Drži, da je volja velik korak do uspeha, vendar ni vse odvisno od nje. Vložiti morate veliko trdnega dela in se znati pobrati, ko padete. Biti morate tudi potrpežljivi, znati morate prositi za pomoč in se ustaviti, ko je vsega preveč. V stresnih trenutkih morate znati poskrbeti zase in se sprostiti. Za dosego cilja je potrebno veliko več kot se le držati misli, da bo z voljo vse narejeno samo od sebe. Zavedajte se, da je izpolnjevanje zaobljub vse prej kot lahko delo.

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Novoletna zaobljuba sprejeta, a kako jo uresničiti?

Ste letos sprejeli kakšno novoletno zaobljubo ali ste nad njimi obupali, ker jih tako nikoli ne uresničite? V nadaljevanju vam bomo predstavili nekaj nasvetov za lažjo izpolnitev...

4 ključni razlogi, zaradi katerih vam ne uspe izpolniti novoletnih zaobljub

Le 8 odstotkov ljudi, ki sprejme novoletne zaobljube, te potem tudi zares izpelje do konca. Saj niste tudi vi že vrgli puške v koruzo?
None

Ne obupajte!

Vztrajanje pri novoletnih zaobljubah je iz dneva v dan težje, kajne? A ne popustite pod pritiskom starih navad, v mislih si ponavljajte pozitivne misli, ki vas vodijo do zastavljenega...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri