Dobro počutje Promocijsko sporočilo

Superhearo orchestra – mladi talenti v Telekomovi jesenski kampanji

7. 9. 2013
Deli
Superhearo orchestra – mladi talenti v Telekomovi jesenski kampanji (foto: promocijski materijal)
promocijski materijal

Telekom Slovenije je presenetil s posebno kampanijo, kjer k sodelovanju povabil mlade talente, ki so skupaj skovali Superhearo orchestra, ter z veliko truda in entuzijazma skupaj zapeli in zaigrali čudovito pesem Good Life.

Superhearo orchestra sestavlja 42 otrok, starih med 9 in 16 let. Edinstveno priredbo pesmi Good Life tako igrajo otroci na osem violin, šest kitar, štiri čela, dva basa in dva mala bobna ter po en kontrabas, klarinet, flavto, zvončke, bobne, bongose, tamburin, električni bas, klaviature, oboo, fagot in rog, spremlja pa jih osem vokalov.

Avtorja aranžmaja sta Ivo Rimc in Bojan Zupančič, poleg njiju pa so na projektu sodelovali še Andraž Mazi, Miha Meglič, Drago Gradišek, Rudi Strnad, Mitja Kuselj, Kristjan Ilič  in Sebastjan Podlesnik.

Projekt je družba Telekom Slovenije zasnovala v sodelovanju z agencijo Pristop in družbo Universal Music (ki zastopa avtorje originalne pesmi), k sodelovanju pa so povabili tudi uveljavljene glasbene pedagoge. Slednji so k sodelovanju povabili Iva Rimca, ki je skupaj z glasbenimi pedagogi naredil izbor otrok med talenti iz različnih glasbenih šol, ki strast do glasbenega ustvarjanja negujejo že od malih nog.

superhearo orchestra

Orkester, ki je pridno vadil celo poletje, je videospot posnel v Kulturnem domu Krško med 26. in 28. avgustom.

Več kot 100 ponovitev je bilo potrebnih, da je produkcijska ekipa dobila najboljši zvok, režiser spota Miha Knific pa je v kamero ujel najboljše trenutke in super energijo. Otroci, ki so te tri dni preživeli kot v nekakšnem glasbenem kampu, te izkušnje in novih prijateljstev, ki so se spletla med vajami, zagotovo ne bodo pozabili.

Universal Music se odpoveduje dobičku od prodaje pesmi – donirali ga bodo otrokom iz socialno ogroženih družin, so povedali iz Universal Music & Brands.

»Državnih sredstev za glasbo in kulturo nasploh v kriznih časih primanjkuje, zato smo veseli, da lahko sodelujemo s podjetjem, ki zapolnjuje nastalo vrzel. Pri projektu smo združili moči s fantastično ekipo agencije in enim izmed naših glasbenikov, Ivom Rimcem (Zebra Dots), ki je vodil orkester. Otroci iz Superhearo orchestra so izjemno nadarjeni in to je za njih le začetek čudovitega popotovanja,« je dodal Fabian Stilke, direktor marketinga Universal Music & Brands.

Takole pa zvenijo mladi talenti iz Superhearo orchestra