To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

To je 5 splošnih pravil za prehrano, ki vam lahko zagotovijo optimalno zdravje

26. 9. 2018 Promocijsko sporočilo

Zdrava prehrana predstavlja pomemben prispevek k ohranjanju in/ali izboljšanju splošnega zdravja. Takšna prehrana telesu zagotovi tekočine, makrohranila, mikrohranila in dovolj kalorij. Zlasti vegani, pa morajo še posebno pozornost nameniti vnosu vitamina B12.

Uživajmo dovolj raznovrstnih živil rastlinskega in živalskega izvora

Vegetarijanci, zlasti vegani, naj posebno pozornost namenijo vnosu vitamina B12. Glede na trenutna dognanja je zelo težko zagotavljati ustrezno preskrbo telesa z vitaminom B12 iz naravnih prehranskih virov.

Svetovna zdravstvena organizacija je izdala pet splošnih priporočil za prehrano ljudi, ki pa veljajo tudi za posameznika:

  1. TELESNA TEŽA: ohranjanje zdrave telesne teže, za kar se zaužije približno enaka količina kalorij, ki jih telo absorbira.
  2. MAŠČOBE: Omejitev vnosa maščob, pri čemer se namesto nasičenih maščobnih kislin prednostno izberejo nenasičene maščobne kisline. Transmaščobnim kislinam pa se je treba izogibati.
  3. SADJE IN ZELENJAVA: Vnos vsaj 400 gramov sadja in zelenjave na dan (krompir, sladki krompir in druge škrobnate korenovke niso zajete v tej skupini). Zdrava prehrana vsebuje tudi stročnice (npr. leča, fižol), polnovredna žita in oreščke.
  4. MONOSOHARIDI: Omejitev vnosa monosaharidov na manj kot 10 % skupnega vnosa kalorij (še bolje je manj kot 5 % kalorij ali 25 gramov).
  5. SOL IN NATRIJ: Omejitev vnosa soli/natrija z vsemi živili, sol pa naj bo jodirana. Vnos manj kot pet gramov soli na dan lahko zmanjša tveganje za nastanek srčno-žilne bolezni.

 

Ključne hranilne snovi lahko zaužijemo tudi z napitki

Številne znanstvene študije* so pokazale, da napitki, razviti s formulo in vključeni v dnevno prehrano, pri tem pa se uporabljajo kot vir ključnih hranilnih snovi, potrjeno veljajo za zdrav in priročen način za nadzor telesne teže. Za dosego tega cilja morajo biti na voljo vrhunski izdelki, ki temeljijo na znanstvenih dognanjih ter izpolnjujejo posamezne potrebe posameznikov in ustrezajo njihovim specifičnim zahtevam (npr. napitki F1 Herbalife Nutrition).

Sestavine izdelkov je treba stalno prilagajati znanstvenemu napredku, spremembe v zasnovi izdelka pa je treba odobriti skladno z znanstvenim napredkom.

 

VEGANI POZOR! Za prehrano veganov se priporoča vnos vitamina B12 s prehranskimi dopolnili, poleg tega so še druge posamezne zahteve, na primer intolerance ali alergije, ki imajo pomembno vlogo pri izbiri živil ali prehranskih dopolnil. 

Banana je najbolj priljubljeno sadje na svetu

Najbolj priljubljeno sadje na svetu je banana, kar pomeni, da je ljudem zelo všeč njen okus. F1 z okusom banana cream v eni porciji vsebuje 18 g beljakovin, ne vsebuje glutena, vsebuje 4 grame vlaknin, zajema vsaj 38 % priporočenega dnevnega vnosa 25 vitaminov in mineralov (52 % vitamina B12!), sestavine so primerne za vegane, vsebuje naravne arome, ob tem pa ne vsebuje umetnih barvil.

F1 z okusom banana cream zagotavlja najboljše sestavine, čisto doživetje okusa in optimalno prehrano v samo enem napitku.

Sledite @HerbalifeNews, da boste seznanjeni z najnovejšimi novicami podjetja Herbalife Nutrition.

*Heymsfield, S. B., van Mierlo, C. A., van der Knaap, H. C., Heo, M., Frier, H. I. Weight management using a meal replacement strategy: meta and pooling analysis from six studies. Int J Obes Relat Metab Disord. 2003; 27(5): 537–549.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri