veselje-smeh-zenska-zima

Po obilnih prazničnih pojedinah boste najbrž tudi vi po tihem razmišljali o tem, da bo treba januarja na telovadbo in dieto. S tem vam nikakor nočemo pokvariti praznikov, nasvet ali dva glede tega, kako se spopasti s potrebo po aktivnejšem vsakdanjiku, pa vam tudi ne bo škodoval, kajne?

Oven

Ker ste tekmovalni in motivirani, boste prvi privolili v redno fitnes vadbo ali kakršnokoli telovadbo, s katero boste poskusili razbiti svojo lenobno vsakdanjo rutino. Toda tako hitro, kot ste se ogreli za redno rekreacijo, se lahko tudi ohladite. Enaka rutina vas dolgočasi in utruja, zato se je hitro naveličate.

Ker je tekmovalnost vaš največji motivator, vam zato svetujemo, da se na rekreativne obveznosti odpravite s prijateljem, partnerjem ali znancem, s katerim boste lahko vsak dan posebej tekmovali in poskušali izboljševati svoje rezultate.

Bik

Radi imate ležerno življenje in uživate v vseh vrstah hrane, še posebej pa v sladkarijah. Običajno ne vidite prav nobenega razloga, zakaj bi se temu odpovedali, če pa vas že kaj posebnega motivira za to, da bi spremenili svoje življenje, se zavedajte, da traja približno 21 dni, da pridobite novo navado, kakršna je redna vadba.

Priporočamo vam, da si naredite seznam ciljev, ki jih želite doseči z rekreacijo, in se v naslednjih treh tednih posvetite vsaki točki s seznama posebej. Če vam bo uspelo, imate zelo dobre možnosti, da pridobite novo navado in nadaljujete svojo zdravo rutino, ki lahko postane del vašega življenja.

Dvojčka

Ko se enkrat odločite, ste lahko presenetljivo vztrajni. Toda težava vas je pripraviti do tega, da se sploh odločite za tak podvig, kot je redna vadba. Ker slovite po raznovrstnem okusu, preizkusite različne oblike rekreativne vadbe, potem pa se odločite, katera izmed teh vas najbolj zabava. Obenem si vsak teden posebej postavite cilj, kako želite napredovati v smislu telesne pripravljenosti, in videli boste, da vas bodo rezultati še dodatno motivirali.

Rak

Čustveno prenajedanje je eno izmed najljubših opravil, zato se boste težko odrekli obloženemu hladilniku in shrambi, v kateri se skrivajo različne dobrote. Toda to svojo šibkost lahko spremenite v prednost.

Na spletu pobrskajte po receptih, s pomočjo katerih lahko naredite nizkokalorične različice svojih najljubših obrokov, ki so še vedno dovolj slastni, da ne boste pogrešali tistih z večjo vsebnostjo maščob in sladkorja. Potem svoje obroke porazdelite čez ves dan in vsakega posebej shranite v škatli v hladilniku. Ko boste izgubili nekaj kilogramov, vas bo to motiviralo tudi za redno telovadbo.

Lev

Ob pravi motivaciji ste lahko pri vadbi zelo vztrajni. Ker ljubite pozornost in občinstvo, vam svetujemo skupinske vadbe, po možnosti s prijateljicami, ki bodo znale pohvaliti vašo kondicijo in vas motivirale za nove rekreativne podvige.

Namesto dolgočasnega fitnesa vam priporočamo predvsem plesno vadbo, kot je salsa, trebušni ples ali ples ob drogu. Priporočamo vam, da si doma omislite veliko dvigalo, pred katerim boste preizkušali nove gibe in občudovali svoje spretnosti.

Devica

O zdravem načinu življenja veste vse, kar morate vedeti, težava je le v tem, da svojega znanja ne uporabite v praksi. Za to je kriv predvsem vaš prenatrpani urnik, zaradi katerega vam za redne obroke in redno vadbo ne ostane veliko časa. Priporočamo vam, da se posvetujete s strokovnjakom, ki vam bo pomagal priti do samo za vas pri­mernega načrta vadbe in prostega časa. Bolj ko boste sledili svojemu napredku, bolj boste motivirani.

Tehtnica

Vaš največji izziv je sprejeti zdrav in dinamičen stil življenja zaradi vas samih, in ne zato, da bi s tem ustregli svojemu partnerju ali celo idealu, ki vam veleva, kakšni bi morali biti. To pa še ne pomeni, da si ne smete omisliti vadbenega partnerja, s katerim se bosta vzajemno spodbujala in si izmenjevala nasvete za učinkovitejšo vadbo in recepte za zdrave obroke. Pravzaprav je to najboljša strategija, s katero bo redna vadba postala nepogrešljiv del vašega življenja.

Škorpijon

Ko se enkrat odločite, da boste živeli bolj zdravo in dinamično, vas prav nihče in nič ne more ustaviti. Še posebej pri hujšanju in zdravem prehranjevanju je vaša moč volje občudovanja vredna, kar se vadbe tiče, pa niste preveč redni in pridni. Poskusite s plesom ob drogu, ki bo zbudil vašo seksi noto in vas obenem zabaval. Videli boste, da boste hitro postali odvisni!

Strelec

Ste zelo ležerni in radi preizkusite vse, kar vas zanima in kar vas ne. Prav to pa vam lahko prej škodi kot koristi. Kar se hrane tiče, nimate posebnega reda in boste pojedli vse, kar se znajde pred vami na krožniku. Najraje imate hitro pripravljeno hrano, ki vsebuje veliko maščob, a se s tem sploh ne obremenjujete.

Manjše spremembe v vaši vsakdanji prehrani bi lahko zelo dobro vplivale na vas, saj bi hitro opazili, da imate zaradi zmanjšanega uživanja ogljikovih hidratov nenadoma več energije. To lahko izkoristite za rednejšo vadbo na svežem zraku, kar sicer že tako ali tako radi počnete, težava je le v tem, da tega ne počnete redno.

Kozorog

Ste zagovornik sistemskih ciljev, zato naj prav to postane tudi zdrava prehrana in redna vadba. Težava je seveda v tem, da želite hitre in učinkovite rezultate takoj, ne čez mesec dni. Vaše telo se bo s pomočjo redne vadbe in diete začelo spreminjati šele po dobrih treh tednih, zato ostanite motivirani vsaj do takrat. Motivira naj vas tudi misel na to, koliko več službenih nalog boste lahko opravili in koliko več ugleda boste posledično lahko pridobili, ko boste imeli več energije in boste okretnejši, kot ste zdaj.

Vodnar

V glavi imate natančno razdelan najučinkovitejši fitnes načrt, težava je le v tem, da ga ne preverite v praksi. Ker ste znani po svoji intelektualni komponenti, bi bilo dobro, če bi vse svoje teorije na temo telesa in prehrane čim prej preizkusili na sebi. Najbolje, da to počnete v skupini z drugimi, saj boste tako imeli priložnost svoje ideje prenesti na druge in jim na primeru pokazati, kaj lahko naredijo za svoje zdravje.

Ribi

Zavedate se pomena vadbe, vaša težava je le v tem, da si postavite previsoke cilje, ali pa se že takoj odločite za strog režim, ki se mu vaše telo od samega začetka upira. Posvet s strokovnjakom vam lahko omogoči izdelavo posebej za vas prirejenega načrta vadbe in prehranjevanja, ki se ga boste brez težav držali.

Druga možnost je osebni trener, ki vas bo znal nežno spodbujati in motivirati za vedno nove cilje. Kadarkoli boste pred tem, da bi odnehali, pa si s tehniko vizualizacije poskusite predstavljati sebe in svoje krepko telo po šestmesečni redni vadbi!

Preberite še: Koliko zvestobe se skriva v našem astrološkem znamenju?

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Horoskop: Kako izgubiti odvečne kilograme glede na vaše astrološko znamenje?

Odkrijte, kakšen je za vas najboljši način izgube kilogramov glede na vaše astrološko znamenje.

Napotki za vse, ki se prvič podajate v redno rekreacijo

Če ste do sedaj telovadili le tu in tam, sedaj pa ste se odločili, da boste vzpostavili rutino, preverite nekaj nasvetov, kako z vsem skupaj začeti.

Triki, s pomočjo katerih bo vaš trening lažji in boljši

Saj poznate tiste dneve, ko se nam ne ljubi nič – še posebej telovaditi. Da boste našli motivacijo tudi na takšen bolj "len" dan, si pomagajte z enim od teh trikov!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri