perutnina_doncic_vr_petke_2

8 NAGRAJENCEV IZ SLOVENIJE, HRVAŠKE, BIH IN SRBIJE BO ODŠLO NA OGLED NBA TEKME V SEZONI 2019/2020!

Za vse, ki konec marca niso doživeli slovensko obarvanega NBA košarkarskega spektakla v živo, Perutnina Ptuj s svojo najbolj prepoznavno in priljubljeno blagovno znamko POLI – katere ambasador je tudi NBA zvezdnik Luka Dončić – namreč pripravlja regijsko košarkarsko tekmovanje v navidezni resničnosti z VR Lukom Dončićem. 

Velika promocijska aktivacija bo potekala v Sloveniji, na Hrvaškem, v BiH in Srbiji od 3. aprila do Poli maratona 1. junija 2019, ko bodo javno izžrebali srečne nagrajence. Osem jih bo Perutnina Ptuj peljala v Ameriko na ogled tekme NBA. Promocijska aktivacija ima tudi družbeno odgovorno noto – Perutnina Ptuj bo v začetku prihodnjega šolskega leta podarila pakete Poli žog izžrebanim osnovnim šolam ter tako v imenu Luke Dončića spodbujala učence k športu.

VR Poli Petke je velika regijska promocijska aktivacija s ciljem krepitve prepoznavnosti blagovne znamke POLI kot kakovostne, mladostne, duhovite in igrive znamke. Tako Dončića kot Poli odlikujejo te lastnosti. Poli Petke akcijo so v Perutnini Ptuj začeli snovati že lansko jesen. Vključuje ne le košarkarsko VR igro s 3D-animacijo Dončića, temveč celostno platformo z zahtevnim zalednim sistemom, ki udeležencu omogoča, da svojo VR izkušnjo deli na socialnih omrežjih in se z njo poteguje za mamljivo nagrado. Sodelujoči imajo tudi priložnost, da se z Lukom povežejo v dobrodelnosti. Luka Dončić namreč z aplikacijo sprejema Hi5 petke, ki jih njegov virtualni dvojnik prejme v VR igri. Hi5 petke se nato pretvarjajo v pakete Poli žog, ki jih bo Perutnina Ptuj v začetku prihodnjega šolskega leta podarila izžrebanim osnovnim šolam ter tako v imenu Luke Dončića spodbujala učence k športu.

»Osrednji namen VR Poli Petke je aktivacija javnosti na dogodkih (čim več ljudi sodeluje v VR košarkarski tekmi), kakovostna izkušnja virtualne resničnosti in osebna interakcija z VR Lukom Dončićem, ki ima dobrodelno noto. VR rezultati se seštevajo v košarkarske žoge za osnovne šole. Slednje bo Perutnina Ptuj z namenom popularizacije košarke med mladimi osnovnim šolam izročila v prihodnjem šolskem letu. S spletnim deljenjem VR izkušnje in aktivaciji na socialnih omrežjih ter kančkom sreče pa bo osem nagrajencev odpotovalo v Ameriko na ogled NBA tekme v sezoni 2019/2020,« je ob predstavitvi izpostavil Slavko Ficko, direktor strateškega marketinga in razvoja v Skupini Perutnina Ptuj.

Termini in lokacije VR Poli petke v Sloveniji:

3.–4. 4. PTUJ, Qlandia

5.–7. 4. LJUBLJANA, Hipermarket Mercator Šiška

12.–14. 4. CELJE, Planet Tuš Celje

15.–16. 4. CELJE, Hipermarket Mercator Celje

18.–20. 4. MARIBOR, Hipermarket Mercator Maribor

 

Podrobnejše informacije o poteku igre poiščite na spletni strani www.petke.si

 

Sorodni članki

Prevc, Garnbret in Dončić: Slovenski športni najstniški čudežni letnik 1999

Slovenija je zagotovo zelo športna dežela, ki kljub manj kot dvema milijonoma prebivalcev na številnih tekmovanjih pobira vse vrste medalj. A zadnje čase slovenske barve neverjetno…

S pomočjo Perutnine Ptuj bo tudi letos smučalo 2.300 otrok

Akcija Šolar na smuči je vseslovenski projekt smučarskega ozaveščanja šolskih otrok, ki vsako leto doseže zelo…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri