ly02_33_fitnes_sh-3

Krajši zimski dnevi in nižje temperature vplivajo na naše razpoloženje. Radi smo več doma na toplem, na kavču pred televizijo in prav nič nas ne mika, da bi šli ven na mraz.

Vendar ima telesna aktivnost na mrazu številne prednosti.

  • Z rednimi fizičnimi aktivnostmi na mrazu lahko dvignete telesno odpornost in zmanjšate verjetnost, da boste zboleli za prehladom.
  • Aktivnost na svežem zraku vam bo dvignila raven energije, sprostil se bo seratonin (hormon sreče), ki bo pregnal zimsko depresijo.

  • Z rednim gibanjem boste kurili višek kalorij, ki bi v teh mesecih prispevale k povečanju kilogramov.

Preverite: Novo leto brez izgovorov: 7-dnevni program vadbe - vaje, ki jih lahko izvajate doma

  • Izboljšala se vam bosta gibljivost in ravnotežje, s tem boste zmanjšali tveganje za padce na poledenelih površinah.



Nekaj res preprostih in lahko izvedljivih aktivnosti lahko pomaga, da se boste z lahkoto uprli 'zimskemu spanju’ in lenarjenju. Zima ponuja številne radosti, kot so smučanje, tek na smučeh, deskanje, drsanje, sankanje, kepanje, ki bodo tudi v tem hladnem času poskrbele za telesno aktivnost. Toplo se oblecite in pojdite ven. Verjemite mi, da se vam bo razpoloženje spremenilo na bolje.

Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Preberite še:

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Nasveti, da boste v zimskih jutranjih in večernih urah varni uživali v hoji in teku

Lahkoten tek in hitra hoja sta prijetni in sproščujoči aktivnosti. Če ju izvajamo zgodaj zjutraj ali zvečer, imata tudi številne prednosti.

Pitje vode ima vrsto pozitivnih učinkov (razstrupljanje s H2O)

Pred nami je popraznično vzdušje, oddahnili si bomo od zabav in prazničnih dobrot. Šampanjci so popiti, dobrote pa so obležale na oblinah, ki smo jih pridobili med prazniki.

4 preproste vaje za boljši spanec

Umirjeno raztezanje, preden greste v posteljo, vam lahko pomaga hitreje zaspati in izboljšati kakovost spanja. To pa je, saj veste, povezano tudi z boljšo kakovostjo življenja.
Lady

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Lady

Naročite se na revijo Lady:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri