To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

3-minutni trik s prsti, ki odpravi jezo, žalost in živčnost

3-minutni trik s prsti, ki odpravi jezo, žalost in živčnost (foto: Profimedia) Profimedia
3. 1. 2019

Ste živčni, žalostni, jezni, si ne upate za svojimi cilji ali pa vas je nenehno strah? Pomagajte si s to starodavno metodo, ki v nekaj minutah omili ali celo odpravi omenjene čustvene stiske. 

Akupresura je starodavna zdravilna tehnika, ki s pomočjo pritiskov na določene dele telesa sproži samozdravilne procese v telesu. Akupresura je stara več kot 5000 let in zgolj z "uporabo moči in občutljivosti prstov akupresura učinkovito lajša s stresom povezane težave, povečuje prekrvavitev, zmanjšuje bolečino in je idealna za krepitev imunskega sistema," navaja Wikipedia

Tehnika, ki jo je vredno preizkusiti

Tehnika, ki vam jo predstavljamo danes, je enostavna energijska tehnika, ki jo lahko opravite kjer koli in kadar koli, pripoveduje v videu Pam Doremus - ameriška učiteljica joge in reiki mojstrica. In razlaga, kako lahko skozi pritisk na določene prste vplivamo na negativna čustva. 

Palec - zaskrbljenost

Kazalec - strah

Sredinec - jeza

Prstanec - žalost

Mezinec - nizka samozavest, neodločnost, odsotnost poguma za uresničevanje želja in ciljev

Kako metodo izvajamo?

Sedimo ali stojimo, pri tem ne govorimo. Izberemo prst, skozi katerega poskušamo vplivati na določeno čustvo, in ga nežno držimo 2-5 minut. V tem času bi morali začutiti utrip v prstu, takrat spustimo in po želji nadaljujemo na naslednji prst. Globoko dihamo. 

Če ta čustva vsakodnevno občutimo, si lahko izberemo vse prste in tehniko redno izvajamo, kot nekakšen dneven jutranji ali večerni ritual. Tehniko lahko izvajamo tudi v službi, ko nas kaj razjezi, pred izpitom, pred ali po pomembnem sestanku. Tehniko lahko uporabimo, ko nas jezijo odnosi ali ko si želimo izboljšati samozavest ter zbrati pogum za nove podvige. 

"Niti enkrat nisem začutila tega utripa, ko sem učila sina voziti avto. Toda, ko ne ustvarjam aktivno strahu, ga vedno občutim," je v videu, ki si ga lahko ogledate spodaj, še povedala Pam Doremus.

Preberite še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri