sreca-sneg

Služba, gospodinjska opravila, družina, stalna dosegljivost – naj vas vse to več ne spravlja v stres.

1. Mini meditacija: Za 5 minut sedite na mehko, veliko blazino. Tiho vdihnite in glasno izdihnite – traja naj 5 minut. Poskusite lahko tudi: 10 korakov do umiritve

2. Potresanje: Se še spomnite potresanja rok in nog po športu? To storite tudi kar tako. In ne pozabite na celotno telo. Tako se boste dobesedno otresli stresa!

3. Položaj hroščka: Lezite na hrbet, pokrčite kolena in si jih potegnite proti prsim. Nato se počasi zibajte naprej in nazaj.

4. Video posnetki živali: Oglejte si jih na televiziji ali pa na video kanalih. Živali ogrejejo naše srce, video posnetki pa nam pomagajo pozabiti na stresen dan.

Lahko pa poskusite to: Odličen način, kako narediti konec izgovorom 

5. Luč: Naše dobro počutje je odvisno tudi od luči. Kupujte žarnice v 'topli beli' barvi, ki spominja na večerno svetlobo. Tako boste poskrbeli za prijetno atmosfero.

6. Nežnosti: Lahko gre za ljubo osebo ali žival: telesni stik nam daje dober občutek. Dotiki poskrbijo, da stres izgine.

7. Oči na sprehod: Zaprite oči in očesno zrklo zasukajte levo in desno. Odprite jih in pogled za nekaj trenutkov osredotočite na neko točko. Tako boste sprostili napete oči. 

8. Glasba za dušo: Nekateri se stresa znebijo z rokovsko glasbo, drugim pa so ljubši pop toni. Izberite svojo in plešite ali pa uživajte na kavču.

9. Psihologija sedenja: V restavraciji, v službi ali pa doma izberite sedalo s hrbtnim delom. Če za seboj čutimo nekaj trdnega, se počutimo zaščitene in tako tudi sproščene.

10. Skok kamenčkov: Preizkusite svojo srečo in v vodo vrzite nekaj kamenčkov. To osvobaja in poskrbi za povsem brezplačno zabavo, ob kateri smo tako uživali v otroštvu.

11. Vodne kapljice: Ob naslednjem dežju vzemite dežnik in se odpravite na sprehod. Povsem zavestno začutite, kako drugače diši v zraku. Čudovita sprostitev!

12. Listanje po katalogih: Bodisi gre za pohištvo ali pa obleke – med listanjem se zasanjamo in si predstavljamo vse mogoče. Ni pa nujno, da kaj kupite!

13. Vse čvrsto: Tudi žvečenje odpravlja stres. Če ste lačni, poskusite z zeleno ali korenjem.

14. Toplina lesa: V hladnih mesecih moramo ženske še posebej paziti, da nam je toplo. Leseno pohištvo zato deluje veliko bolj sproščujoče kot pa jeklo ali usnje.

15. Svež vetrič: Eteričnemu olju primešajte malce rožne vode, ga prelijte v star kozarec in vanj vtaknite paličice, ki bodo oddajale vonj v prostor.

16. Notranja toplota: Čaj ima pomirjevalen učinek. Najbolje, da si ga pripravite iz sivke, kamilic ali baldrijana.

17. Nauk o barvah: Za stene si izberite tople, prijetne tone. Rdeče-rjavi toni izžarevajo mir in varnost. Pomaga tudi odeja v tej barvi.

18. Pomirjujoče šumenje: Na YouTubu lahko prisluhnete šumenju morskih valov. V iskalno polje vpišite 'ocean sounds'.

19. Ljubezenska igrica: Seks nas osvobodi vsakdanjih misli. Več ga je, več hormonov sreče izločamo.

20. Uganke: Stara dobra križanka dokazano sprošča. Če pa zanjo dobite nagrado, pa še toliko bolje, kajne?

21. Moč smutijev: Sadje ima sijajen učinek, če je sveže pretlačeno: poskrbi za svežino, s sadnim sladkorjem pa pride sreča naravnost v naše možgane.

22. Ogled filma: Naj se sliši še tako banalno, vendar pomaga. Najdite udoben položaj na kavču in si ga oglejte. Dovoljen je tudi 'cheat day' z malce sladke pregrehe.

23. Odženite pritiske: Kadar boste pod največjim stresom, globoko zavzdihnite. Z izdihom se boste osvobodili negativnih čustev.

24. Za nosom: Kdaj ste nazadnje zapustili hišo brez kakršnegakoli cilja? Sedite na avtobus, se odpeljite v neznano in izstopite na postaji, kjer še nikoli niste bili. Pustite se presenetiti lepim stvarem.

25. Mandale: Mandale si lahko naložite na spletu ali pa jih kupite v obliki knjižic. Barvanje polj vas bo pomirilo.

26. Gor in dol: Kdo pravi, da so otroška igrišča rezervirana samo za otroke? Sedite znova na gugalnico in se zazibajte v lepe spomine na otroštvo.

27. Prevetritev: Zunaj močno piha? Oblecite si plašč, poveznite kapuco na glavo in pojdite na veter. Začutili boste, kako močna in edinstvena je narava. In z dodatno porcijo kisika boste lepo osvobodili glavo.

28. Aktivno sproščanje: Naše misli sprosti katerikoli šport. Tek, pilates ali pa celo boksanje – v boksarski vreči si lahko predstavljate osebo, ki vas nervira. 

Poskusite: 7 vaj, 10 minut na dan - super rezultati!

29. Tabula rasa: Kdor ima pospravljeno pisalno mizo, ima pospravljeno tudi v glavi. Znebite se kupov papirja in si vzemite čas za razvrščanje dokumentov v mape.

30. Dnevno sanjarjenje: Zazrite se v daljavo in se sprostite. Občutek zrenja v daljavo nam da občutek svobode. In kdo ve, morda se bomo tako zasanjali, da se bomo znašli na peščeni plaži?

31. Čas za igre: Lahko gre za kratek 'spomin' ali pa malce dlje trajajoči 'monopoly' – v družbi družine ali prijateljev se bomo zagotovo veliko smejali.

33. Dnevnik sreče: Študije dokazujejo, da se negativni dogodki dlje časa vtisnejo v naš spomin kot pozitivni. Pomaga pa, če lepe stvari, ki se vam zgodijo, zapišete v dnevnik. Tako se boste vedno znova z lepimi spomini spomnili nanje.

Izzivamo vas, da se zdaj preizkusite še v našem 30-dnevnem izzivu: Vsak dan naredite nekaj novega

Sorodni članki

7 namigov za dobro voljo

Drobne zamisli, ki preprečujejo, da bi razpoloženjski oblakci zastrli sonce (v srcu).

'Tehnika', ki vas sprosti v trenutku

Nimate časa, da bi se popolnoma sprostili in pozabili na stres?

Kako postati aktivna družina

Kvalitetno preživet čas z družino ustvari nepozabne spomine in utrdi vez med starši in otroci. Da bo vaša družina ob tem tudi aktivna, preverite spodnje nasvete za zanimive izlete.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri