Dober spomin pride še kako prav, ko v rokovnik pozabite vpisati nujen sestanek ali doma pustite nakupovalni seznam. Kvaliteten spanec in redno gibanje sta znana načina za ohranjanje spomina, obstajajo pa še nekateri nenavadni prijemi, s katerimi si lahko pomagate.

Slika 1/4

Sanjarite

Sanjarjenje podnevi naj bi pomagalo možganom bolje razvrstiti in shraniti spomine. Pravzaprav na spomin vpliva podobno kot kvaliteten spanec ali počitek. Zato ne skrbite, če se na poti v službo ujamete pri sanjarjenju.

Nasvet: Izogibajte se opravljanju več nalog hkrati, saj je to lahko škodljivo za spomin.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki
None

5 (nenavadnih) stvari, ki vplivajo na izboljšanje spomina

Kako dober spomin imate? Si opravke zapisujete ali zapomnite? Se spomnite, kaj ste včeraj jedli za kosilo in kakšno barvo majice je nosil prijatelj? Ne glede na to, kako dobro…

Koliko moramo zares migati za dobro zdravje?

Pri vsej poplavi informacij je težko razbrati, koliko gibanja je zares potrebnega za naše zdravje, kdaj je premalo in kdaj preveč. Ali je sploh lahko preveč?

Odkrila je preprost recept za mladost in zdravje

46-letni supermodel, igralka in TV voditeljica Rachel Hunter je po različnih celinah iskala vrelce mladosti, lepote in zdravja. Preverite, kaj je odkrila.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri