Dr. Olsen iz Mayo klinike je predstavil 12 navad zelo zdravih ljudi. Mi pa smo preverili še, kaj počnejo (in česa ne) za dober spanec.

Slika 1/6

PRIVOŠČIJO SI KIVI

Učinke sadeža na spanec je pod drobnogled vzela skupina raziskovalcev z univerze v Tajpeju. V raziskavi je sodelovalo 22 oseb z motnjami spanja. Ti so vsak dan pred spanjem pojedli dva kivija. Po mesecu dni se je njihov spanec bistveno izboljšal, 35 odstotkov pa jih je zaspalo prej oziroma hitreje. Raziskovalci menijo, da je to zaradi antioksidantov, ki jih kivi vsebuje veliko (vitamina C in E), ter serotonina.

Profimedia

 

 

 

Sorodni članki

7 prednosti popoldanskega spanca

Ko boste prebrali tole, bo popoldanski oziroma krepčilni spanec postal del vašega vsakdana.

5 znanstveno podprtih trikov, ki vam pomagajo zaspati

Spanec je naravni proces in bi torej moral potekati samodejno in brez težav. Vsak izmed nas si verjetno želi, da bi to bilo res.
None

Kaj je dober spanec?

Človek kar tretjino svojega življenje preživi v postelji. Medtem ko spimo, se v telesu odvijajo procesi, ki ugodno vplivajo na počutje. Naše telo je morda videti mirno med…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri