To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

8 dihalnih vaj

8. 5. 2011

Ko ste pod stresom, zrak dela čudeže. Zato smo pripravili 10 dihalnih vaj, s katerimi se lahko sprostite v vsaki situaciji.

… ko imate potovalno bolezen

Odločili ste se za potovanje z ladjo, a niste pomislili, da bi lahko tako potovanje povzročilo slabost. Nenehno guganje pač na marsikoga ne vpliva blagodejno. A tudi tu si lahko sami precej pomagate s pravilnim dihanjem, predvsem na svežem zraku. Umirjeno in enakomerno dihanje bo počasi odpravilo slabost.

… ko ste negotovi

Ko se morate pogovoriti na primer s šefom, ste zagotovo nervozni in negotovi. Pomaga vam lahko dihalna vaja, s katero se boste pomirili. Enakomerno in umirjeno dihanje vam bo vrnilo samozavest. Pred pogovorom se na primer sprostite na stolu, zaprite oči in enakomerno 10-krat vdihnite in izdihnite.

… ko ste v slabi kondiciji

Se počutite utrujeno in brez volje? Privoščite si energetsko bombo. Sprostite se in 10-krat enakomerno vdihnite ter izdihnite zrak. Pri vsakem izdihu pred ustnicami držite drug prst in tako boste vajo res ponovili 10-krat.

… ko nočete vsakomur pokazati svoje jeze

Hitro se razjezite in tega se zavedate. A vseeno ne želite, da bi vsakdo videl, da ste besni. Lahko se brzdate z dihanjem. Skozi nos vdihnite zrak in ga počasi spuščajte ven skozi usta. Vajo nekajkrat ponovite, dokler ne boste čutili, da se je jeza zmanjšala.

… ko ste v naglici

Včasih tako hitite, da imate občutek, da boste srečali sami sebe. Delo vas preganja že od jutra in do večera ne najdete niti minute, da bi se lahko malce oddahnili. Ko čutite, da ste povsem izčrpani, lezite na tla in se primite za spodnji del trebuha. Dihanje naj bo enakomerno, vajo pa ponovite desetkrat.

… ko imate govor

Nervozni ste, ker vas čaka govor pred javnostjo. Naslednja vaja lahko pomaga, da se umirite in svojo nalogo izpeljete tako, kot ste si zamislili. Dihajte malce bolj globoko in kar nekaj časa brez premora. Nato zadržite dih za šest do 10 sekund in vajo ponavljajte približno dve do tri minute.

… ko vam je prevroče

Imate razgreto glavo in vam je prevroče? Zvijte jezik in dihajte skozi režo, vdihljaji naj bodo kratki in izdihujte skozi nos. Vajo ponavljajte toliko časa, dokler ne boste čutili, da ste povsem ohlajeni.

… ko nimate nobene ideje

Pred seboj imate nov projekt, a v glavi nobene pametne zamisli. Nemalokrat se zgodi taka miselna blokada. Poskušajte dihati s trebuhom in se tako umiriti. Osvobodili se boste in glava bo postala spet bolj bistra.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri