10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

8 idej, kako hitro izboljšati razpoloženje

8 idej, kako hitro izboljšati razpoloženje (foto: Profimedia) Profimedia
22. 8. 2019

Nekatere tehnike in terapije za izboljšanje razpoloženja terjajo veliko časa in načrtovanja. Preberite, kako lahko v nekaj trenutkih izboljšate razpoloženje, ne da bi se morali na to posebej pripravljati ali zapraviti ogromno denarja.

1. Narava vas kliče!

Svež zrak, razgled, priložnost za sprehod, tek ali kolesarjenje … Vse to vas bo navdalo z novo energijo in svet se bo kaj hitro zazdel lepši.

Strokovnjaki so ugotovili, da potrebujemo za umirjen um vsaj 120 minut svežega zraka. To lahko razporedite na kratke sprehode vsak dan, ali pa daljši izlet v naravo med vikendom.

Preverite: Kako zdravi narava in kako dolg sprehod si je dobro privoščiti

2. Pogovor s prijateljem

Včasih smo tako zaposleni, da povsem pozabimo na družbo. In včasih ni boljšega zdravila za ranjeno srce, kot iskren pogovor z nekom, ki vas razume.

Osamljenost je zelo pogost razlog za pojav depresije. Izognite se temu tako, da vsak teden organizirate vsaj en zmenek s prijateljico ali prijateljem!

3. Kvaliteten čas zase

Vsi smo socialna bitja in potrebujemo druženje, obenem pa tudi čas zase. Brez elektronskih aparatov in stresnega alarma, ki bi nas opominjal, koliko minut nam je še ostalo …

Profimedia

Vzemite si vsaj 15 na dan, pojdite nekam, kjer boste sami, v tišini. Privoščite si meditacijo, sprehod, barvajte pobarvanko … karkoli, kar vas bo odmaknilo od misli na vsakdan in vse opravke, ki vas še čakajo.

4. Rekreacija

To kar naprej ponavljamo, ampak res drži: šport zelo pripomore k zdravju telesa in duha!

Če redno telovadite, boste bolje spali, manj boste občutili stres, proizvedli boste več hormonov sreče, kar bo vplivalo tudi na vaše razpoloženje in energijo.

Če ste časovno omejeni, poskusite vnesti nekaj fizične aktivnosti v vaš vsakdan:

  • namesto, da bi se do končne destinacije pripeljali z avtobusom, izstopite nekaj postaj prej in se sprehodite.
  • Namesto, da bi uporabili dvigalo, pojdite po stopnicah.
  • Peljite na sprehod sosedovega psa,
  • odpravite se na večerno plavanje,
  • v službi povprašajte, ali morda nudijo članske izkaznice za fitnes center …

Bodite aktivni vsaj trikrat na teden po 45 minut!

5. Zdrava hrana

Tudi ta točka je že vsem dobro znana, pa vendar nekateri ljudje še vedno vsak dan kupujejo nezdrave malice, namesto da bi si zvečer vnaprej pripraviti kvaliteten obrok za naslednji dan.

Če zaužijete veliko sladkorja in drugih enostavnih ogljikovih hidratov, bo vaša energija temu primerna. Poskrbite za vnos sadja, zelenjave in beljakovin! Naredite si zalogo zdravih prigrizkov.

Profimedia

Nekaj idej za zdravo hrano, ki vas lahko počaka v službi v predalu:

  •  Jabolko
  • Sadna ploščica (brez dodanega sladkorja)
  • Indijski oreščki
  • Posušeno sadje (brez dodanega sladkorja)
  • Dehidrirano sadje ali zelenjava (zamrznjeno in posušeno)
  • Kokosov čips
  • Riževi vaflji
  • Bučna semena
  • Avokado
  • 100% arašidovo maslo (ki si ga lahko privoščite zraven jabolka ali pojeste žličko)

Preberite še, katero hrano obožujejo vaši možgani.

6. Glasba

Glasba aktivira predele v možganih, ki regulirajo spomin, razpoloženje, našo pozornost in regulacijo čustev.

Izberite nekaj, kar vas pomirja in navdaja z veselimi mislimi ali spomini. Uredite si play listo, ki jo lahko uporabite vsakič, ko vas pograbi negativnost.

Več: Ples povečuje inteligenco, preprečuje staranje in izboljšuje spomin

7. Spanec!

Večini od nas ga primanjkuje! Slabe spalne navade močno vplivajo na delovanje možganov, na naš apetit, počutje in zbranost.

Če se spravimo v posteljo ob treh zjutraj, ni isto, kot če bi spustili rolete že ob enajstih. Faza REM je zelo pomembna. Nekateri strokovnjaki zelo priporočajo tudi kratek popoldanski dremež.

Dovolite telesu, da se med spanjem obnovi. Zagotovite mu vsaj 7 kvalitetnih ur! Danes ugasnite luči prej kot ponavadi.

8. Sproščujoča prha / kopel

Privoščite si dolgo prhanje z mlačno vodo. Le-ta bo poživila tako telo kot duha. V ta namen si kupite (ali izdelajte) aromatični gel za tuširanje, katerega vonj vas bo navdajal z energijo.

Če se radi namakate v vodi, si pripravite sproščujočo kopel. V vodo lahko poleg soli natresete nekaj vrtničnih listov ali vejic rožmarina.

Vse omenjene aktivnosti lahko izvajate vsak dan ali pa vsaj nekajkrat na teden, če se le pravilno organizirate.

Ne čakajte, da vas telo z boleznijo spomni na to, da si je treba vzeti čas zase.

Preberite še: Ali živite svoje življenje?

Vir: Psychology Today

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri