kretivnost-razmisljanje

V vas že 'spi' vse, kar potrebujete za nove domislice. S temi namigi boste vse to spravili na dan!

Podzavestno vedno posegamo po kreativnih virih. Naši možgani nam s tem pomagajo iz vsakdanje 'šlamastike'. Toda rutina, stres ali celo strah lahko zavrejo dotok dobrih idej. Ni treba, da kreativnost postane neka velika umetnost. Koristna je še posebej pri reševanju vsakdanjih težav.

Kreativnost je tudi ena naših največjih prinašalk energije. Raziskave dokazujejo, da skrbi za naše mentalno in telesno zdravje. Kadar smo ustvarjalno dejavni, smo tukaj in zdaj – in smo srečni.

Zato: le prebudite svoj kreativni potencial!

Tudi z našo pomočjo.

1. Iskanje podobnega

Se že dlje časa spopadate s težavami v partnerskem odnosu? Ne najdete rešitve, ki bi ustrezala obema? Pomagalo bo, če v mislih poiščete podoben primer, na primer v krogu znancev. Katere strategije so pomagale vaši prijateljici, ko se je znašla v podobnih težavah? Rešitev prenesite na svoj aktualni položaj. Videli boste, da se vam bo takoj posvetilo nekaj pametnih zamisli.

2. Čepica spanja

"Bolje, da prespiš," tako se glasi že zelo star napotek. Ne mučite se z razmišljanjem o neki rešitvi, temveč dobesedno odklopite. Naše sive celice namreč delujejo tudi v spanju in neredko poskrbijo, da se vam rešitev že naslednje jutro dobesedno pokaže pred očmi.

3. Metoda Walta Disneyja

V tem podjetju novo idejo razvijajo tako, da se postavijo v tri vloge – na težavo pogledajo z vidika sanjača, realista in kritika. Kot sanjači pustijo prosto pot vsaki ideji, pa naj je še tako nora. Z vidika realista si zabeležijo potrebne delovne korake, stroške in koristi. V vlogi kritika zelo natančno preučijo vse napake in šibke točke ideje. Ideja je na koncu pametna mešanica iz vseh treh rezultatov.

4. Več glasbe

Tudi doma ne morete pozabiti na težave v službi? In nikakor se ne morete spomniti primerne rešitve? Nataknite si slušalke in prisluhnite glasni glasbi! Že 30 minut poslušanja bo v vas prebudilo kreativnost.

Preverite: 9 neustavljivih razlogov, da takoj prižgete glasbo in začnete plesati

Predstavljajte si neko neobičajno sliko, na primer veliko zelenih cvetov na rožnatem travniku. Nato ugasnite glasbo in se lotite nekega rutinskega dela, na primer sesanja prahu. Pod nobenim pogojem ne razmišljajte! Kajti rešitev vase težave bo prišla povsem spontano, ker vaši možgani nekje v ozadju že oblikujejo tisto pravo!

5. Gibanje

Sedite za mizo in kar ne morete začeti pisati govora za mamin 70. rojstni dan? Odložite pisalo! Nato si obujte superge. Na telesno dejavnost se naše telo odzove s povečanim izločanjem hormona, ki spodbuja kreativnost.

Kombinacija gibanja in svežega zraka poskrbi za oskrbo s kisikom in prekrvavitev naših možganov.

Še ugoden stranski učinek: med tekom naše misli čisto avtomatično odtavajo v daljavo, na misel pa nam pridejo povsem nove ideje. Ko se boste vrnili domov, se bo govor napisal dobesedno sam. Obljubimo!

Več: Kako zdravi narava in kako dolg sprehod si je dobro privoščiti

6. Lila barve

Se kar ne morete spomniti, kam bi družino povabili za konec tedna? Pomagala vam bo lila barva! Pogled na čudovit šopek lila tulipanov ali na novo prevleko za blazine v barvi sivke lahko poskrbi za povsem nove spodbude mišljenja. Lila toni namreč po prepričanju barvnih psihologov spodbujajo našo podzavest – že samo, če gledamo vanjo!

7. Več raznolikosti

Rutina nas blokira. V službo hodimo ali pa se vozimo po vedno isti poti, pavzo za kosilo imamo okoli 12. ure, na poti domov pa se vsak ali pa določen dan ustavimo še v trgovini.

Narediti morate nekaj, da to spremenite. Oblačila za naslednji dan si pripravite že zvečer, v službo se odpravite po drugi poti, obiščite neko novo kavarno. Že čisto majhne spremembe vašega dnevnega ritma bodo vaše možgane spodbudile k oblikovanju originalnih zamisli.

8. Poživljajoči prijatelji

Izmenjava z drugimi ljudmi najpogosteje pripomore k oblikovanju novih zamisli – to velja tako v službi kot tudi v prijateljskem krogu. Pri tem vam lahko pomagajo prijatelji, ki ne razmišljajo podobno kot vi in vam tako odprejo čisto nove svetove. Tudi če z nekom niste na isti valovni dolžini, ga izkoristite za 'prinašalca' novih idej! Če ste morda že leta samski, vam lahko morda poročena soseda da kakšen koristen namig. Poskusite!

Sorodni članki

Pozitivni učinki sanjarjenja

Sanjarjenje pri belem dnevu lahko tako dobro dene. Z njegovo pomočjo se umirimo, načrpamo novo energijo in se takoj bolje počutimo.
None

Pozitivni učinki glasbe

Glasba nas zjutraj dodobra prebudi, nam zvečer pomaga pri sproščanju, tolaži ob ljubezenskih tegobah in lahko včasih celo pozdravi bolezni – glasba je včasih prav čudodelna! Študije dokazujejo...

Katere zdravilne moči delujejo v spanju

Katere zdravilne moči delujejo v spanju, kakšne koristi ima od spanja naše telo in kaj pomaga pri težavah s spanjem.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri