ples

Ples je veliko več kot le telesna dejavnost: je življenjska naravnanost, življenjski občutek – in poleg tega je še tako izjemno zabaven. Poglejte še nekaj sijajnih razlogov, da začnete plesati. 'Let's dance'!

Ker je čista strast!

Od preplesane noči v dvoje je (še) boljši le seks. Tega ne vedo le znanstveniki, temveč tudi vsi, ki oboje počnejo redno! Gibi v istem ritmu, dotiki teles, strast – med plesom se enako intenzivno zlijemo s partnerjem kot med seksom!

Ker ščiti pred demenco

Ples v paru za 76 % zmanjša tveganje za pojav demence. In tako deluje še bolje od reševanja križank (47 %) ali branja (35 %).

Ker osrečuje!

Ko plešemo sambo ali pa čačača, plešejo tudi hormoni sreče! Izloča jih sproščeno gibanje. Posebno lepo: učinek pogosto traja več ur!

Ker ohranja mladost

Ples med znanstveniki velja za vrelec mladosti številka ena. Ker z njim urimo koordinacijo in treniramo mišice. Novi plesni koraki našim možganom nalagajo vedno nove naloge in tako skrbijo za njihovo kondicijo! Pravzaprav bi morali zdravniki začeti predpisovati plesne tečaje.

Ker je primeren za vsakogar

Ples je v modi, kot še nikoli prej. In tako sijajno se ga da vplesti v vsakdanjik – plešete lahko celo med likanjem ali umivanjem zob. In prav nobene naprave ne potrebujete. Le malo glasbe in vaše telo.

Kar topi maščobe

Po 30 minutah plesa lahko pokurite tudi 500 kalorij – odvisno od intenzivnosti gibanja. Za primerjavo: v 30 minutah na sobni telovadni napravi (dolgočasno) boste pokurili le 300 kalorij.

Ker nas boža od znotraj

Ples pomaga tudi pri odpravljanju stresa. Znanstveniki so dokazali, da se med njim v krvi zmanjša približno enaka koncentracija stresnega hormona kortizola, kot če bi meditirali ali pa izvajali jogo. Omm!

Ker ga zna vsak

Jasno, da imajo nekateri ljudje ritem v krvi. Potem pa smo še vsi ostali, normalno nadarjeni. Vendar pa se lahko vsak nauči plesati. Ko enkrat poznamo osnovne korake, steče kar samo od sebe.

Ker poskrbi za našo privlačnost

Med plesom se boste tako zabavali, da boste to dobro voljo razširjali tudi med dnevom – in to tudi izžarevali. Izboljšala se bo vaša drža, vaši gibi bodo mehkejši, vaša hoja bolj privlačna. To poskrbi za izžarevanje samozavesti, ki se opazi ...

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Ples osrečuje

Ples je moden. Doma, v plesni dvorani, na televiziji, v kinu. Plešemo lahko kadarkoli in kjerkoli. S plesom preženemo stres, porabimo odvečne kalorije in po plesu se počutimo kot...

Ples – najbolj zabavna rekreacija

Balet, salsa, hiphop, kizomba, semba ... Pojdimo pogledat, kako boste vihteli boke za lepšo postavo in zdravo telo.
None

Ples za zabavo in lepo postavo

Ples je lahko prijetna rekreacija, saj se ob priljubljeni glasbi prepustite uživanju, ob tem pa storite veliko dobrega za svoje telo in splošno dobro počutje.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri