prijateljice-pr

Letos naj se na seznamu zaobljub znajde tudi ...

Skrb za duševni mir in ustvarjanje dobrega počutja.

Kajti ni samo telo tisto, ki potrebuje našo pozornost, skrbeti moramo tudi za duševni mir in prebuditi pozitivna čustva.

Sprejmete izziv?

Vsak dan naredite eno od stvari s seznama. Nato izberite eno, dve, tri ..., ki bodo postale vaša vsakodnevna rutina in opazujte spremembe.

  1. Dan začnite s toplo limonado.
  2. Zjutraj pripravite telo na napore, ki bodo sledili čez dan. To storite TAKO ...
  3. Ko čutite, da izgorevate, vzemite prost dan ali uro za sproščanje.
  4. Naučite se reči ne.
  5. Preizkusite se v jogi ali meditirajte.
  6. Pripravite se na 5-kilometrski tek.
  7. Izlijte svoja čustva na papir.
  8. Barvajte. Več: 6 razlogov, zakaj bi morali tudi odrasli redno barvati
  9. Preznojite se (v savni ali z vadbo).
  10. Pripravite si zares zdrav obrok.
  11. Vzemite si 10 minut za umiritev.
  12. Privoščite si dolgo večerno kopel. Ali sproščanje s toplo vodo (v tuš kabino obesite nekaj dišečih mošnjičkov in kanite nekaj kapljic eteričnega olja).
  13. Naredite nekaj, kar si že dolgo želite.
  14. Nagradite se.
  15. Nasmejte se neznancu.
  16. Bodite prostovoljec.
  17. Preden zaspite, si vzemite čas za knjigo.
  18. Vsako noč spite od 7 do 8 ur.
  19. Osredotočite se na sedanjost, ne ostajajte v preteklosti in ne obremenjujte se po nepotrebnem s prihodnostjo.
  20. Smejte se.
  21. To je dan za vaš najljubši hobi.
  22. Pomislite na osebo, ki vas osrečuje. Pokličite jo ali napišite sporočilo.
  23. Prekinite toksično prijateljstvo.
  24. Pospravite.
  25. Poslušajte glasbo.
  26. Prosite za pomoč.
  27. Na glas povejte, kaj vas skrbi.
  28. Vsak dan nekomu povejte ali napišite: Pri tebi mi je všeč .../Všeč mi je, ker si ...
  29. Vsak dan s fotoaparatom zabeležite spomin.
  30. Občasno grešite - imejte dan za nekaj sladkega.

Preberite še: 3-minutni trik s prsti, ki odpravi jezo, žalost in živčnost

In 26 tibetanskih modrosti za zadovoljno življenje

Sorodni članki

Najboljše starševske novoletne zaobljube

Kaj imate že na seznamu novoletnih zaobljub? Več gibanja? Manj sladkarij? Več branja?

5 stvari, ki bi jih morali početi vsak dan, če imate radi sebe in svoje telo

Telo nam omogoča veliko stvari, kar opazimo šele, ko česa ne zmoremo več. Ravnate z njim, kot si zasluži, ali temu ne posvečate veliko pozornosti?
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri