soncni-vzhod

Pomislite, kako bi bilo, če bi se vsako jutro lahko zbudili naravno, brez budilke in stresa zaradi zamujanja. Vstanete takrat, ko se zbudi vaše telo. Brez podočnjakov in jeznih pogledov. Po drugi strani, pa ima tudi zgodnje vstajanje svoje prednosti.

Služba in šola se začneta v zgodnjih jutranjih urah, poleg tega je aerobika ob šestih zjutraj morda edina vadba, ki ustreza vašemu urniku. Takrat se zgodnjemu vstajanju pač ne morete izogniti. Čeprav je zmožnost zgodnjega bujenja genetsko pogojena, je tu nekaj korakov, ki vam bodo olajšali napore.

1. Nastavite alarm glede na 90-minutne cikle.

Spanje se dogaja po ciklih, pri katerih vsak traja 90 minut. Vaš cilj je, da se zbudite ob koncu cikla, ko boste na stopnji lahkega spanca. Ni nujno, da dobite 8 ur spanca na dan, saj nekaterim zadostuje že 6 ali 7 ur in pol. Če bolje delate po sedmih prespanih urah, nastavite budilko za toliko časa.

2. Prestavite budilko na drug konec sobe.

Če je budilka blizu postelje, ni potrebno veliko, da pritisnete tipko za dremež in odspite naprej. Če morate vstati iz postelje pa se vam ne splača hoditi nazaj. Podoben trik je prijatelj za prebujanje. Izberite osebo, k vas bo zjutraj poklicala in poskrbela, da ste prilezli na plan. To je podobno, kot če bi imeli kričečega malčka, ki vas podi iz postelje.

3. Takoj spijte kozarec vode.

Je vaša prva misel, ko odprete oči, velika skodelica dišeče kave? Pred tem si privoščite kozarec vode, saj telo ponoči z dihanjem izgubi en liter tekočine. Poleg tega boste dobili energijo in premagali željo po vrnitvi pod toplo odejo.

4. Najdite svetlobo.

Sončna svetloba ustavi proizvajanje melatonina in prežene občutek, da si res ne želite biti budni. Če je na nebu sonce, nekaj minut postojte ob oknu, v nasprotnem primeru pa prižgite luč.

5. Pojdite pod hladen tuš.

Voda naj ne bo ledeno mrzla, ampak hladna. Sprva bo težko, vendar bo voda zbudila celo telo in počutili se boste mnogo bolje.

Če želite olajšati jutranje kobacanje iz postelje, nasvete preizkusite več kot enkrat.

Preberite tudi:

Sorodni članki

Kaj se zgodi, ko vstanete 2 uri prej?

Običajno jutro je za tiste, ki radi spijo, zelo stresno. Nadležen zvok budilke, kobacanje iz postelje in zbiranje pomembnih stvari na kup. In potem še avtobus, ki vedno pripelje…

Kaj jutranji telovadci počnejo ponoči?

Poglejmo, kakšna je skrivnost tistih, ki se k telovadbi spravijo že zgodaj zjutraj.

3 napake, ki slabo vplivajo na počitek (in posledično športni nastop)

Ukvarjanje s športom zahteva kakovosten počitek, kar velja tudi za popoldanski dremež. Ko zatisnete oči, poskrbite, da se boste dobro naspali in imeli dovolj energije za trening.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri