10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Priročnik za telo in dušo

23. 8. 2011

"Narava nikoli ne hiti, a je vedno vse narejeno." (Lao Tzu) Ljudje pa smo neprestano v bitki s časom, življenje nam narekujejo predvsem materialne dobrine in seznam opravil se nam zdi neskončen. Stres povzroča blokade v našem telesu in vse težje ga obvladujemo. "Dihanje vedno pomaga," pravi Tone Ančnik, avtor kratkega, a izjemno učinkovitega priročnika - Prisluhnimo telesu: sestav dihalnih in energetskih vaj.

V priročniku nam avtor predstavi sestav dihalnih in energetskih vaj, nastal pred približno 1000 leti, ki je zelo razširjen na Kitajskem. Najpogosteje se jih izvaja po pravilih sproščanja. Gre za preproste vaje, ki nas osebnostno in duševno bogatijo in kar je še najpomembnejše, varujejo nas pred stresom.

Priročnik je razdeljen na pet poglavij. V prvem avtor nameni nekaj besed stresu in želi bralcu predstaviti, kako uporabna so znanja, ki jih pridobimo z vadbo. V naslednjih poglavijih pa je opisanih osem samostojnih, skrbno izbranih vaj za krepitev organizma, ter podrobnejša vsebinska obrazložitev  posamezne vaje. S petim poglavjem, Kako "se uporabljamo", avtor smiselno zaključi priročnik.

Vse je razloženo na preprost in nazoren način, prikazano s fotografijami in dodatnimi obrazložitvami.

Kitajska filozofija

Življenje je kot bambusovo steblo, ki je sestavljeno iz več med seboj povezanih delov in zato ne predstavlja ene same neprekinjene celote. Skladno s tem prepričanjem delijo življenje na več različnih obdobij, ki vsako zase prinaša nekaj novega, česar se je nujno potrebno predhodno naučiti in izkusiti, da lahko živimo naprej.

Komu so vaje namenjene

Vadba je primerna za vsakogar, ne glede na starost in spol. Z njo hkrati vplivamo na ves organizem. Pomagamo si pri odpravljanju težav z dihanjem, krepimo srce in mišice ter izboljšujemo gibljivost. Spodbujamo svojo vitalno energijo in tako vplivamo na psihofizično zdravje v seh starostnih obodbjih. Pomembno je, da si izberemo tisto obliko gibanja, ki nam je všeč, da k vadbi pristopimo postopno in da smo pri tem vztrajni. Včasih vse prehitro najdemo vzrok, da se vadbi izognemo, čeprav bi od nje imeli same koristi - sproščenost, lahkotnost, pravilno telesno držo.In, ker so vaje v gibalnem smislu dokaj enostavne, lahko pozornost namenimo dihanju.

O avtorju

Tone Ančnik (1961) je avtor 9 knjig in številnih člankov s področja zdravja, borilnih in energetskih veščin. Poklicno pot je začel v gospodarstvu kot strojni inženir in inovator, ter se nato kmalu popolnoma preusmeril v karate in tai či čuan, saj je v borilnih veščinah in še posebej v slednjem našel medij za iskanje odgovorv na bistvena vpršanja našega bivanja. Kot trener doma in v tujini zdaj že več kot trideset let prenaša svoje znanje na športnike, vojake, kakor tudi na vse, ki se želijo poglobiti vase, saj je zanj umski razvoj prav tako pomemben kot telesni. V zadnjem času pa je težišče svojege dela usmeril v preučevanje stresa in tehnik, s pomočjo katerih lahko njegov vpliv na naš organiziem omejimo ali celo odpravimo.

info@dojo-ancnik.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri